kit ta-technix

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pajtak
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 13 sty 2010, 15:57
Lokalizacja: Chełm

kit ta-technix

Post autor: pajtak »

Mam obecnie obniżone auto ale nie wiem dokładnie o ile jedyne co wiem to że amorki z tyłu to koni. felgi przód 14j7 et 25 i oponki 195/45 z tyłu i 14j8 et 15 i oponki 185/55 z tyłu i jak jadę w 3 osoby to na dołkach i zakrętach tylna lewa opona trze o rant błotnika, jak jadę sam to tylko na zakrętach i większych dołkach z przodu wszystko ok ale zmieniam opony na przód dam 185/50 a z tyłu 195/45 i chcę założyć kit ta technix 80/60 i nie wiem czy jest na tyle twardy żeby mi nic nie obcierało??
86c2f style - golf mk3 gti
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

ja ci powiem tylko to ,lepiej w coś innego zainwestuj

Zawias Ta Tech......był u mnie w zasadzie został teraz przód

Niby nie narzekałem było -60 na tyle ale musiałem latać sam :roll:

Na dobrych springach może dasz rade twoje ustawienie zrobić dla dwóch ludka ale wątpie
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
pajtak
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 13 sty 2010, 15:57
Lokalizacja: Chełm

Post autor: pajtak »

ale Twoje to kombi i na 13 śmigałeś a moje coupe i 14 więc może było by dobrze a i tak z tyłu nikt nie jeździ a jak jest z tym gwintem z mk1 na tył?? pasuje idealnie bez przeróbek?? bo chcę jakoś to rozwiązać dobrze i tanio i żeby wszystko było zgrane gwint ta technix u mapeta 2100 zł kosztuje więc trochę drogo. A nawet gdy poszerzę nadkola to chcę jak najmniejszą szczelinę między oponą a błotnikiem i żeby nic nie obcierało także chyba muszę zainwestować w gwint...
86c2f style - golf mk3 gti
Awatar użytkownika
Bishop
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 643
Rejestracja: 12 sty 2010, 22:57
Lokalizacja: GWE

Post autor: Bishop »

U mnie to samo jest... ale bez zakrętów. Na 13", sam, z pasażerem czy tam komplet to i tak przyciera również lewa str. =.= Szukam generalnie innych springów aby zobaczyć jak będzie...
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

[quote=""pajtak""]Mam obecnie obniżone auto ale nie wiem dokładnie o ile jedyne co wiem to że amorki z tyłu to koni. felgi przód 14j7 et 25 i oponki 195/45 z tyłu i 14j8 et 15 i oponki 185/55 z tyłu i jak jadę w 3 osoby to na dołkach i zakrętach tylna lewa opona trze o rant błotnika, jak jadę sam to tylko na zakrętach i większych dołkach z przodu wszystko ok ale zmieniam opony na przód dam 185/50 a z tyłu 195/45 i chcę założyć kit ta technix 80/60 i nie wiem czy jest na tyle twardy żeby mi nic nie obcierało??[/quote]

bez sciemy kombi nie kombi zawias jakos tam nie przeszkadza ''TA TE..'' ale regulacja dla pewnosci musi jakaś być springi raczej dobre proponuje

No chyba że masz na zamianę szybko koło jak będzie coś nie tak :shock:

coś nie pójdzie i będziesz zmieniał albo kapcie albo felunek a tak ci zostanie podkręcic albo odkręcić

Ranty od początku mam przyklepane
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

Pseudokombi ma inne tylne nadkola, wiec jest znaczna roznica na minus oczywiscie w porownaniu do coupe.
U mnie potrafi przytrzec na standardowym zawiasie na ats classic 6j 13' i oponach 165/65, oczywiscie z pasazerami na tylnej kanapie. Na standardowych stalówkach no problemo ;)
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

dobra ja się tu ostatni raz wypowiadam :)
Latam taczkowozem na maxa zero amortyzacji jak SHL-ka na sztywnej ramie przód w chwili obecnej -40 tył -60 przód ranty podklepane koło 7j opon 175/65/13

5 ludka i musi być ostra przepaść na 2 metry żeby gumą zaleciało
kości ogonowe poobijane ale wrażenia bezcenne :rotfl:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Ja mam podobnie jak kolega wyżej z tym że przód jest na -80 a trze mi tylko strona kierowcy. Nawet jak mam full komplet. Tył jest na -40 i ani razu nie przytarłem dupą.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”