[quote="szefo-kalisz"]ja trzymałem swoje z 4 minuty w wrzątku i na krawędzi lampy włóż głeboko śrubokręt i lekko podważ to odrazu cała odejdzie[/quote]
Ja grzalem przy mini grzejniku elektrycznym. Srubokret najlepiej wsadzic przy dolnej krawedzi klosza - jest najlepsze miejsce fabrycznie, bo ma wieksza szczeline i odchodzi elegancko od kopa.
No to Panowie widzę, ze nie pozostaje mi nic wiecej jak tylko brac sie za robote ;p przeczytem jeszcze dokładnie art o tym jak sie robi i w tym tyg to zrobie wielkie dzieki za podpowiedzi !
Dzieki a szybki pracuja bardzo dobrze, przerzucilem to co bylo walniete z manulanych i jest ok tylko prawa wolniej sie zamyka ale smiga to najważniejsze
Skfarek dzieki hehe mnie tez to właśnie bolało bo zawsze lubie miec uchylone szyby a wyginać się podczas jazdy to nic przyjemnego trochę zabawy z tym jest, ale warto.
Witam Musze sie pochwalić malymi zmianami w Polo sporotowy wydech został zastąpiony oryginalnym, znaczek polo usunięty, tylny w czarny mat, smoked front zrobiony. i na razie to tyle bo pomysły na modzenie sie wyczerpały
Nie mam czym zrobić nowych zdjęć bo kuzyn mi zalał cyfrówke colą ;/ Hmm myśle nad zmianą koncepcji w Polo, grubo zastanawiam sie nad zmiana tych moich tylnych lamp na te z 6n2, a na przód dać białe kierunki helli i lampy bez smokedu, cieżko powiedziec jak to bd wyglądało, ale obecny setup troche mnie juz nudzi, czas na jakies zmiany.