tak tylko są różne kolory tych opasek czujnika są żółte, zielone, brązowe i czarne i każdy z nich jest do innego typu silników także takie coś tylko z katalogu bym polecał, napisz jaki masz kod silnika? AEX?AKV? prawdopodobnie AEX bo był od 95 roku.
ten jest od polo II a ty masz polo III, 6N
Potrzebujesz też oring uszczelniający za złotówkę dokupić bo będzie ciekło.
Najlepiej w sklepie kupić w katalogu ci dobiorą i będzie malina, na allegro nie oddasz przecież jak okaże się nie ten, bierz jakiś FEBI nie bierz toprana czy innych wynalazków i będzie git majonez.
Wymiana raczej na zimnym bo się poparzysz jak ja

, wyciągasz zawleczkę wyciągasz stary czujnik, wyleje się troche płynu podmieniasz na nowy wraz z nałożonym oringiem i blokujesz zawleczką, potem ewentualnie dolewasz trochę płynu chłodniczego i voila :good: