Z zamienników to może się wypowiedzą ci co wymieniali. Ja wymieniam na dniach ale ten czarny i jeszcze nie wiem jaki będzie, czy ori czy zamiennik. A płyn możesz wlać z powrotem ten sam tylko żeby jakiś syf Ci nie naleciał jak będziesz wlewał.
Co do czujników to tanizna jest do kitu lepiej zainwestować troszkę wiecej i kupić coś lepszego np. HELLA, Elth, VDO, ewentualnie EPS. Wiem sam po sobie bo mam ich całą garść. Płyny nie trzeba upuszczać tylko sprawnie przekładke zrobić to dużo nie uleci;) najlepiej na zakręconym korku i zimnym silniku:)
A co do oporności to trudno wyczuć jak testowałem kilka naraz w tej samej temp. i wyniki były zbliżone a jeden na 100% był zdechły.
Pozdro.
teraz wracaja z roboty stalem na swiatlach musialem gazowac bo na jalowym sie dlawilo. Dojechalem do domu i odlaczylem wtyczke z niebieskiego czuja i obroty sie unowrmowaly i jest zajebi...!
Czy moge tak jezdzic z odpietym? czy cos moze sie stac??
oczywiscie w najblizszym czasie kupie tego czuja i wymienie
jak odpiąłeś niebieski czujnik to możesz mieć problemy z odpalaniem zimnego silnika, bo sterownik nie będzie wiedział czy pracować na ssaniu. Stać się nic nie stanie ale komputer błędów nałapie (pewnie już nałapał; typu- skład mieszanki na granicy zakresu działania, uszkodzony czujnik temp lub jego obwód, etc.). Jak wstawisz nowy czujnik to zresetuj komputer odpinając klemę na chwile.
napiszcie mi jeszcze jak dokladnie to sie nazywa
babka w sklepie nie wiedzial o co chodzi :angry2:
bo nie jest to czujnik wlanczania wentylatora chyba niewiem jak to sie fachowo nazywa
i na ile jeste pinow
[quote="MATIS"]czujnik temperatury wody[/quote]
dokładnie tak. dopowiedz też że chodzi ci o niebieski. jak powiesz że do ssania to babka się będzie zastanawiać czy wtrysk czy gaźnik :brunette:
a jaka cewka kwadratowa czy okrągła? sama wymiana nie jest trudna odpinasz wtyczkę z 3przewodami, przewód WN i odkrecasz 2 śrubki, koszt cewki na szrocie to ok 50zł ale mażna taniej wychaczyć ja dawałem 30zł za org. do seata i śmiga do dziś:)
Pozdro.