[6n2] Pytanie o silnik 1.4 TDI - ATL

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

Post autor: Raving-TM »

Stanley

Tez mnie to zastanowiło dlatego że tylko w tym jednym miejscu jest napisane ze były montowane silniki ATL
Generalnie mnie to rybka jaki jest silnik ważne ze ciagnie do przodu :D A teraz pytanie dodatkowe. Pare dni temu wymieniałem filtr kabinowy. Gość mi dał FILTRONA zgodnego z moim silnikiem , nawet na pudełku było że do 1.4 TDI do Polo 99-01 i co się okazało ? Był zwyczajnie za wysoki i dopiero z 6n-ki mi dopasował wg. starego :niewiem:

w ETCE wykopałem jeszcze coś takiego odnośnie tego silnika:

Obrazek
Obrazek
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""Raving-TM""]A powiedz mi jak się dobrać do numerów silnika ?[/quote]Przecież napisałem ci gdzie masz szukać kodu, a tuż obok jest nr silnika.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

Post autor: Raving-TM »

po przekopaniu setek stron oraz sprawdzeniu oznaczeń silnika stwierdzam ze mam zwykły silnik AMF. Z tego co się dowiedziałem to jest to polówki z takim silnikiem mogły wychodzić seryjnie na inne rynki .
Obrazek
Awatar użytkownika
Damian91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 265
Rejestracja: 05 sie 2009, 18:20
Lokalizacja: Pruszków-Warszawa

Post autor: Damian91 »

[quote=""elja""][quote=""Bavar""]Czy lekko padnięta przepływka przymuli auto, ale nadal będzie ono działało poprawnie bez błędów sterownika?? [/quote]
tak bedzie dzialo bez bledow, ja tak mam ale przymierzam sie do zmiany na nowa[/quote]

A możesz powiedzieć jak to zweryfikować skoro błąd nie jest wyrzucony? Nie to, żebym narzekał na spadek dynamiki, ale po prostu chciałbym to sprawdzić. :)
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

na vagu zdaje sie 8 blok pomiarowy, na włączonym silniku jest warosc zadana i zmierzona, jak sa rozne to znaczy ze przeplywomierz siada
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Aby ocenić stan przepływomierza, należy to zrobić pod obciążeniem samochodu, tzn. wykonać należy logi dynamiczne z bloku pomiarowego 003 i 008 i wtedy można będzie coś powiedzieć o jego stanie. Jak wykonać logi i gdzie je umieścić, aby je można było zinterpretować, zapoznaj się z tym tematem -> viewtopic.php?f=22&t=15601&p=130885&hilit=logi+dynamiczne#p130885
A tak mówiąc nawiasem, mój czerep jedzie normalnie, czy to sprawna, czy też nie i na odłączonej efek ten sam, a jedzie normalnie bo dawki paliwa nie tnie, trudno to zrozumieć dlaczego tak się dzieje, ale tak jest.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”