kobielczak sprawdź co jest faktyczną przyczyną Twojego problemu z zamkiem.
Być może nie trzeba nowego zamka. Jeśli się otwiera na 3/4 obrotu to może jest ta przyczyna, którą opisałem wcześniej.
Chyba, że wolisz mieć nowy zamek
Odkręć jedną śrubkę, wypnij tapicerkę z zatrzasków i będziesz wszystko wiedział.
Zdajesz sobie sprawę, że wymiana zamka wiąże się z wymianą wkładki lub koniecznością noszenia dwóch kluczy?
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
[quote="ragiern"]Zdajesz sobie sprawę, że wymiana zamka wiąże się z wymianą wkładki lub koniecznością noszenia dwóch kluczy?[/quote]
A niby dlaczego ma to iść w parze?? Wymiana zamka nie równa się wymianie wkladki zamka. Tak samo wymiana klamki nie równa się wymianie zamka czy wkładki.
Ze swojego doświadczenia wiem, że zamek tylnej klapy to towar deficytowy i znalezienie samej obudowy graniczy z cudem.
Zatem często jedynym rozwiązaniem jest zakup obudowy wraz z wkładką, a co za tym idzie takie konsekwencje, jak opisałem w poście powyżej.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
OK. Jednakże gdy się kupuje obudowę z wkładką, to potrzebny jest kluczyk do jej usunięcia, a rzadko kiedy kluczyk dołączony jest do kompletu.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
[quote="czaja454"]Aaaa, i tu jest pies pogrzebany Dziękuje za wyjaśnienie.[/quote]
Nie ma za co.
Przeżyłem to na własnej skórze, więc wiem o czym piszę.
ediada nie o to chodzi. To co pokazałeś, to elementy składowe zamka, ale w drzwiach.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
Witam, mam problem z zamkiem tylniej klapy w mojej polówce, mianowicie, jak kupiłem samochód zamek był czymś zapchany, nie dało się przekręcić ani w 1 ani w 2 strone, wymontowałem go i oddałem do naprawy. Przy wymontowywaniu był tam taki wygięty drucik, służył jako blokada zamka żeby nie wypadał (chyba wiadomo o co chodzi) no i niestety ten drucik gdzieś zgubiłem :/ Teraz jak wkładam kluczyk za mocno to zamek wypada do bagażnika, czy wie ktoś gdzie mogę ten drucik dostać? Nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa żeby tego poszukać w internecie. Proszę o pomoc.
Podjedź najlepiej na szrot lub do sklepu motoryzacyjnego handlującego używanymi częściami.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km -->
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km -->
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km -->
[quote="reeman"]Przy wymontowywaniu był tam taki wygięty drucik, służył jako blokada zamka żeby nie wypadał (chyba wiadomo o co chodzi) no i niestety ten drucik gdzieś zgubiłem :/ Teraz jak wkładam kluczyk za mocno to zamek wypada do bagażnika, czy wie ktoś gdzie mogę ten drucik dostać? Nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa żeby tego poszukać w internecie. Proszę o pomoc.[/quote]
Prawdopodobnie jest zaczep sprężysty i w ASO kosztuje ok. 2,5zł. takie pierdoły w ASO to żadne pieniądze. warto do nich zajrzeć.