Objawy dzieją sie tylko gdy zapalam zimny silnik, po odpaleniu silnikiem strasznie trzesie, gdy dodam lekko gazu drgania ustaja, gdy silnik juz sobie nabierze troszke wyższej temperatury drgania ustaja.
[quote=""thunder6n""]Objawy dzieją sie tylko gdy zapalam zimny silnik, po odpaleniu silnikiem strasznie trzesie gdy silnik juz sobie nabierze troszke wyższej temperatury drgania ustaja.[/quote]
Czujnik temperatury do wymiany brak ssania.
czujnik temparatury? hmm dziwne bo wszystko oprucz tego jest normalne obroty z rana na 1000 po zagrzniu silnika gdy pokazuje 90 st sa jakies 900. wiec czujnik bym wykluczyl. moze zle rozumuje ale chyba czujnik temp pokazuje jakie maja byc obroty? ssanie jest chyba ok
Czujnik składa sie z dwóch elementów termicznych z jednego idą na wskaźnik temperatury a z drugiego idzie informacja do komputera jaka jest temperatura silnika a od tego zależy ilość paliwa potrzebna do prawidłowych obrotów silnika.
[quote=""thunder6n""]czujnik temparatury? hmm dziwne bo wszystko oprucz tego jest normalne obroty z rana na 1000 po zagrzniu silnika gdy pokazuje 90 st sa jakies 900. wiec czujnik bym wykluczyl.[/quote]
A piszesz że:
[quote=""thunder6n""]Objawy dzieją sie tylko gdy zapalam zimny silnik, po odpaleniu silnikiem strasznie trzesie, gdy dodam lekko gazu drgania ustaja, gdy silnik juz sobie nabierze troszke wyższej temperatury drgania ustaja.[/quote]
Więc ci pisze czujnik temperatury do wymiany bo jak dodasz gazu a więc więcej paliwa.
Ale też możesz mieć słabą kompresje nad tłokami po prostu luzy i też będą takie objawy.