[6n2] Pytanie o silnik 1.4 TDI - ATL

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

[6n2] Pytanie o silnik 1.4 TDI - ATL

Post autor: Raving-TM »

Cześć.
W dniu dzisiejszym miałem okazje się przejechać polówka 1.4 TDI taka jak moja. Auto się owiele wolniej zbierało niż moje. Było to odczucie zarówno moje jak i własciciela tego drugiego auta ( przejechał sie też moim ) Jego auto jest cały czas serwisowane i wszystko na czas wymieniane. Własciciel jeździ spokojnie w cyklu mieszanym / trasa/miasto. A najważniejsze oba nasze TDI to 1.4 75 km. Po przyjechaniu do domu zaczołem szperać po katalogu i oczom moim ukazała się takowa informacja :

Obrazek

I teraz pytanie. Czy w polo 6n2 były takie silniki czy jest to błąd katalogowy i jak sprawdzić jaki silnik jest w samochodzie ?
Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

eTech pokazuje taki silnik tylko dla Audi A2 do polo nie pokazuje takiego silnika,
silnik ten ma 66 kW a pozostałe silniki AMF i BAY mają po 55 kW także możesz się cieszyć że masz ten model silnika masz trochę koni więcej niż inni z 1,4 TDI :D
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

Post autor: Raving-TM »

Cieszyć się ciesze pytanie tylko jak to potwierdzić i jakie są różnice między jednym a drugim silnikiem prócz mocy ?
Obrazek
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

w 6n2 byly AMF, poza tym, powodow moze byc wiele, np walniety przepływomierz, uwalony egr, albo tak zabity syfem ze nie dziala, wyczyscic co sie da, moze turbo jest na wykonczeniu
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

silniki ATL montowane były w 6n2 skoro ETKA tak podaje. Musiałbyś sprawdzić wybite oznaczenie silnika na bloku
B
Buzka23
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2010, 8:37
Lokalizacja: TORUŃ

Post autor: Buzka23 »

to ciekawostka;) fajnie, każdy by chciał mieć te pare koni więcej. Odszukałem swoją książkę serwisową i znalazłem wklejoną kartkę z modelem auta, wersją :
wygląda to tak: VW POLO 1.4 TDI Higline, AMF, ESP
Ciekawi mnie to ESP, czy w moim aucie moze być ESP????
bo szczerze powiem ze mi sie nic takiego nigdy nie wyswietlilo, jak to sprawdzic?

pozdrawiam
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

powinienes miec chyba włącznik pod panelem klimy, a najlepiej to po vin
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Buzka23""]to ciekawostka;) fajnie, każdy by chciał mieć te pare koni więcej. Odszukałem swoją książkę serwisową i znalazłem wklejoną kartkę z modelem auta, wersją :
wygląda to tak: VW POLO 1.4 TDI Higline, AMF, ESP
Ciekawi mnie to ESP, czy w moim aucie moze być ESP????
bo szczerze powiem ze mi sie nic takiego nigdy nie wyswietlilo, jak to sprawdzic?

pozdrawiam[/quote]

daje głowę, ze to oznaczenie skrzyni : ESP
Awatar użytkownika
Jote$
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 267
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:24
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Jote$ »

dokładnie tj pisze turzol chodzi właśnie o oznaczenie skrzyni biegow, musisz mieć polo po maju 2000 :)
PozdraVWiam

Japanese Domestic Market
B
Buzka23
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2010, 8:37
Lokalizacja: TORUŃ

Post autor: Buzka23 »

Tak polo jest z listopada/grudnia 2000.
a jeśli mogę spytać co to za oznaczenie?
Co to dla mnie oznacza?
z góry dzieki
pozdrawiam
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

oznaczenie skrzyni mowi o jej przelozeniach, zobacz jakie masz oznaczenie na skrzyni, jezeli takie samo to znaczy ze masz skrzynie taka jak przewidzial producent do tego silnika
Awatar użytkownika
Bavar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 248
Rejestracja: 10 kwie 2010, 16:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Bavar »

a tak nawiasem jak ocenicie tą skrzynię biegów?? Czy lekko padnięta przepływka przymuli auto, ale nadal będzie ono działało poprawnie bez błędów sterownika?? :agree:
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

Raving-TM, nie łudź się, że masz ATL, bo w 6N2 montowane były tylko AMF, chyba, że masz przeszczep. Różnica między nimi oprócz mocy, to inne pompki, turbo (chyba zmienna geometria) i mocniejszy program. Ato co wykopałeś w etce, to info dodatkowe: zestawienie modeli i to napewno jest błąd. Wejdź w etce w info doatkowe--> przegląd nr silników, to zobaczysz, że ATL tam niema. Oprócz tego tam, gdzie podane są nr katalogowe, nigdzie ATL nie znajdziesz. To, że twoje auto lepiej się zbiera do jazdy, może oznaczać, że ma np. wirusa, albo to drugie jest poważnie zamulone. Poszukaj kodu na osłonie paska rozrządu, lub w bagażniku, albo jeżeli masz książkę serwisową, tam też znajdziesz kod, mam nadzieję, że AMF.
Na koniec dodam, aby przekonać się czy masz seryjny program, czy wirusa, należy zrobić logi dynamiczne z grupy 008 i 011
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

[quote=""Bavar""]Czy lekko padnięta przepływka przymuli auto, ale nadal będzie ono działało poprawnie bez błędów sterownika?? [/quote]
tak bedzie dzialo bez bledow, ja tak mam ale przymierzam sie do zmiany na nowa
Awatar użytkownika
Raving-TM
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 29 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: ETM

Post autor: Raving-TM »

turzol

Sęk w tym że nigdzie w necie nie ma informacji że takowe silniki były w 6n2 :niewiem:

A powiedz mi jak się dobrać do numerów silnika ?
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”