polo 1.6 101km jak zwiększyć moc nie zakładając turbo???

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

[quote=""herbu""]A czy taki silnik jak w prezentowany w poniższej aukcji jest możliwy w takiej Polówce?
http://otomoto.pl/volkswagen-polo-klima ... 67825.html[/quote]
to właśnie jest variat :acute: i classic miał takie motorki
Awatar użytkownika
tobiasty
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 246
Rejestracja: 18 lip 2009, 18:02
Lokalizacja: SWD

Post autor: tobiasty »

herbu tak jest mozliwy ja mam fabrycznie zamontowany 1,6 16V AFT (74 kW) w moim podpisie masz link do tematu o mojej polci mozesz zobaczyc.
l
luki27
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 14 lis 2008, 17:36
Lokalizacja: Słoneczna KaLifornia

Post autor: luki27 »

[quote=""tobiasty""]herbu tak jest mozliwy ja mam fabrycznie zamontowany 1,6 16V AFT (74 kW) w moim podpisie masz link do tematu o mojej polci mozesz zobaczyc.[/quote]

tobiasty,dobrze mówisz tylko do classica i varianta nie wkładali seryjnie 16 zaworowych jednostek o pojemności 1.6 litra,wszystkie to 8-zaworowe silniki takie jak w golfie 4 sr.
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

luki27
Myisz się :D Otóż były takowe montowane, co potwierdza właśnie przykład tobiastego. Classic i Variant mają większą komorę silnikowa, przez co można tam wpakować nawet ABFa (czyt. 2.0 z Ibizy Cupry / Golfa III GTI).
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
l
luki27
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 14 lis 2008, 17:36
Lokalizacja: Słoneczna KaLifornia

Post autor: luki27 »

[quote=""JuStIcE""]Myisz się :D Otóż były takowe montowane, co potwierdza właśnie przykład tobiastego. Classic i Variant mają większą komorę silnikowa, przez co można tam wpakować nawet ABFa (czyt. 2.0 z Ibizy Cupry / Golfa III GTI).[/quote]
Niemożliwe żeby tobiasty miał 1.6 16V bo te silniki miały 105 koni i dopiero w golfie 4 generacji były montowane.Wg ETKI silnik AFT to 8-zaworowa jednostka z jednym wałkiem rozrządu:acute:
A wracając do tematu to myślę że już seryjnie te silniki dysponują dużą mocą jak na tą pojemność także raczej dalsze zabawy zmierzające ku zwiększeniu mocy uznałbym za nie warte realizacji.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

luki27
Kolego, zamęt wprowadzasz, a nie potrafisz udowodnić swojej racji. Otóż sprawa wygląda tak: Golf IV był produkowany od 1997 roku. Variant tobiastego jest z 1999 roku. Więc nie wmawiaj nam że to niemożliwe...
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
l
luki27
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 14 lis 2008, 17:36
Lokalizacja: Słoneczna KaLifornia

Post autor: luki27 »

[quote=""JuStIcE""]Otóż sprawa wygląda tak: Golf IV był produkowany od 1997 roku. Variant tobiastego jest z 1999 roku.[/quote]
Zgadza się ale nie zgadzam się z tym że jego silnik ma 16 zaworów,chyba że zobaczę osłonę motoru jaką ma tobiasty :grin: Jeśli ma taką jak na zdjęciu poniżej to na bank ma ten sam silnik co w golfinie,innej opcji nie ma :D
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
jackdaniel1125
Początkujący
Początkujący
Posty: 168
Rejestracja: 30 maja 2009, 8:43
Lokalizacja: Olszyny/Szczytno
Kontakt:

Post autor: jackdaniel1125 »

Panowie te silniki 1.6SR wychodziły również w końcowych latach produkcji golfa mk3
Sprzedam sterownik do polo 1.3AAV cena 50ziko + wysyłka
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Podtlenek azotu 1 generacji. Nie rozwali silnika a 20% będzie jak znalazł :)
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""luki27""]Zgadza się ale nie zgadzam się z tym że jego silnik ma 16 zaworów,chyba że zobaczę osłonę motoru jaką ma tobiasty Jeśli ma taką jak na zdjęciu poniżej to na bank ma ten sam silnik co w golfinie,innej opcji nie ma [/quote]
No i dalej nie dasz się przekonać...
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen ... .931999.29
1.6 L straight-4 petrol 100 PS (74 kW; 99 hp) (6K saloon and estate models only)
Co oznacza mniej więcej tyle, że silniki 1.6 o mocy 100PS były montowane tylko w Classicu i Variancie.
Idąc dalej, AFT może wyglądać też tak:
http://img396.imageshack.us/i/c591244110cj1.jpg/
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Z trochę innej beczki (ale w temacie podnoszenia mocy) proponuje obejrzeć zdjęcia spod maski Felicii Kit Car 1.6, zobaczcie z czego przy budżecie fabrycznego teamu można wytargać 180 kucy, widok tej pokrywy jest bezcenny :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
l
luki27
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 14 lis 2008, 17:36
Lokalizacja: Słoneczna KaLifornia

Post autor: luki27 »

[quote=""JuStIcE""]No i dalej nie dasz się przekonać...
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen ... .931999.29[/quote]
No dobra to akurat wiem że ten silnik nie był dostępny w wersji hatchback ale gdzie on ma 16 zaworów,nawet w wikipedii którą cytujesz nie ma o tym wzmianki.[quote=""JuStIcE""]Co oznacza mniej więcej tyle, że silniki 1.6 o mocy 100PS były montowane tylko w Classicu i Variancie.
Idąc dalej, AFT może wyglądać też tak:
http://img396.imageshack.us/i/c591244110cj1.jpg/[/quote]

Zgadza się że tak mniej więcej wygląda AFT bez osłony ale popatrz sobie jak wiele wspólnego ma z silnikiem AEH albo AKL z Golfa 4 generacji :-) To tyle z mojej strony.
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""luki27""]gdzie on ma 16 zaworów,nawet w wikipedii którą cytujesz nie ma o tym wzmianki.[/quote]
No fakt, tutaj musze Ci przyznać rację. Ale w Classicu, podobnie jak w Cordobie były montowane jednostki 16 inne od tych w hatchbackach :D No, myślę że się zrozumieliśmy w końcu :D
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”