Czas na aktualizacje. Po ciężkich przemyśleniach i kalkulacjach doszedłem do wniosku ze nie ma co pchać kasy w Ta budę od G bo jest w stanie opłakanym, wiec przedstawiam swój nowy nabytek, a jednocześnie dawce budy pod silniczek G40 który leży w garażu

Jest to ori Polo GT z 10.1991 roku 1,3 AAV 55KM i ori pozostanie ( poza drobnymi modyfikacjami poprawiającymi ogólny wygląd, oczywiście poza silnikiem :-P Autko od 2005 roku w kraju u jednego, 49-letniego właściciela. Gościu dbał o niego jak tylko mógł ale jest kilka rzeczy które trzeba poprawić, kilka rzeczy które trzeba wymienić. Auto bezwypadkowe, w ori lakierze LC3T indiarot perleffekt.
Plany na najbliższe tygodnie to wymiana środka na ori G40, wszystkich uszkodzonych plasticzków, uszczelek, itd, sprężynki -40/-40, RSL 7/8J, zaprawki lakieru, wymiana przedniej szyby na szybę z paskiem przeciwsłonecznym, swap hamulcy na wentylowane z G40, a na sam koniec swap silniczka na G40
