1.9 D max 120 km/h, brak powera

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

yyy a po co półoske chcesz odkrecac ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
artek77
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 01 cze 2009, 8:33
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: artek77 »

ciezki dostep do jednej ze srob od miski w aef
Wyroby gumowe , gumowo metalowe

http://www.gumat.pl
Awatar użytkownika
wejrzesz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 28 lut 2010, 14:44

Post autor: wejrzesz »

[quote="Miro6N"]kiedy wymieniales filtr paliwa ? pozatym ja tez mialem takie zachwiania jak cos ponad 3000 obr zacinalo go w miejscu a po chwili sie odwiesil i lecial do 5100 ale wtedy to juz warczy groznie . aha a jak u ciebie z przyspieszeniem ? czy caly czas jest mulowaty czy tylko przy 120 ? sprawdzisz to napisz cos namodzil :)[/quote]

filtr wymieniałem jakieś 10.000 km temu, ale to nie jego wina :-) fura cały czas jest mułowata - ciężko przyspiesza zawsze, po osiągnięciu tych 120 to robi się bardzo głośny...
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

[quote="wejrzesz"]filtr wymieniałem jakieś 10.000 km temu, ale to nie jego wina fura cały czas jest mułowata - ciężko przyspiesza zawsze, po osiągnięciu tych 120 to robi się bardzo głośny...[/quote]

Brak dostatecznej ilości paliwa :P i pompa klekocze :)
Czerwone jest szybsze ;-)
Awatar użytkownika
waglik
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 608
Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:50
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska,Tarnów

Post autor: waglik »

No właśnie też tak myśle pompe coś może boli, bo jak powoli sie buja, a 4 tłoki pracują to pompa może coś tego przytkana i nie daje dobrej dawki paliwa...
Awatar użytkownika
wejrzesz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 28 lut 2010, 14:44

Post autor: wejrzesz »

[quote="wodzu.janovia"][quote="wejrzesz"]filtr wymieniałem jakieś 10.000 km temu, ale to nie jego wina fura cały czas jest mułowata - ciężko przyspiesza zawsze, po osiągnięciu tych 120 to robi się bardzo głośny...[/quote]

Brak dostatecznej ilości paliwa :P i pompa klekocze :)[/quote]

czyli jednak filtr?? co innego może przytykać pompe?? :scratch:
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

Powiem tak.


Co jakiś czas powinien być wymieniony filtr paliwa i filtr powietrza. U mnie w tedy auto odrazu się zbiera :P . Filtr powietrza to najpierw sprawdź a potem dopiero decyduj. A co filtru paliwa to wiele aut (nie tylko diesle) po zimie mialo wymioenione filtry paliwowe bo byly zapchane. Niskie temp. daly im w kość. Wiem bo sasiad jest mechanikiem i rozmawialem z nim na ten temat swego czasu :)
Czerwone jest szybsze ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”