Witam. Jestem posiadaczem Polo z 2002 roku silnik 1,4 16V (75 KM), mam problem taki, że przy zapalonym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju dostje falujących obrotów, zapala się silniczek na żółto i ETC. Po paru odpaleniach gaśnie ETC, a po jeszcze paru odpaleniach silniczek. Czy to normalne?
W jakim celu odkręcasz korek wlewu oleju na pracującym silniku :?: :?: :?:
Jeśli chcesz sprawdź czy masz przedmuchy na pierścionkach to ulatujący dymek sprawdza się po odkręceniu korka oleju dopiero po wyłączeniu silnika.
A odkręcając w czasie jazdy zaburzasz cieśninie w skrzyni korbowej i różne cuda sie mogą dziać, podejrzewam, że falowanie też.
Osobiście nigdy by mi nie przyszło do głowy odkręcenie korka oleju przy pracującym silniku, choćby z tego powodu, że można się pochlapać...
pozdrawiam.