Czołg ponownie zdechł:(

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Czołg ponownie zdechł:(

Post autor: Czołg GT »

Witam wszystkich
Na wstepie powiem ze zaczyna mnie drażnić i ostro wpieniać :crazy:
tym razem coś wysiadło w elektryce nie podaje prądu na oby dwie pompy paliwa włącze zapło i cisza wszystko kręci kontrolki sie swiecą swiatła tez a pompy cisza :niewiem:

sprawdziłem ako i bezpieczniki oraz wtyczki z pomp niby wszystko gra

jeszcze mnie zastanawiaja dwie kostki przy bezpiecznikach nie mam pojęcia jak się fachowo nazywają chyba przekażniki :?: co moge jeszcze sprawdzić :bow:

czy mogą być one przyczyną i
:bow:


Pozdro
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Siemaka. napiecie na pompki dochodzi?? sprawdzałeś? sprawdź na poczatek.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

włanie że nie dochodzi ani do jednej ani do drugiej :niewiem:

To się stało nagle podczas jazdy
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Sprawdź dokładnie bezpieczniki i no i przekaźnik wydaje mi się że on padł:/
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Czołg GT dwa przekaźniki koło aku to.. przekaźnik pompy i przekaźnik przepięciowy
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

te przekazniki znalazłem jak włącze zapłon słychać cykniecie tylko nie wiem czy w obu
z tego co widze są one identyczne jak je porzekładam miejscami to i tak pompy prądu nie dostają
muszą być sprawne oby dwa :?: zeby pompy sie odezwały :niewiem:

"Ktoś mi powiedział że przekaznik lub pompa lubi paści jak za długo na żyda się smiga

a ja latałem sporo bo wkoło komina a stacje mam pod nosem"

Pozdro
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Najszybciej to podmień od kogoś albo na szroteksie pożycz na sprawdzenie.
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Siemanko od czego przekażniki mogą jeszcze pasować??
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Zapytaj kolegi vwKas18 on bedzie obeznany w temacie powinien wiedzieć albo w etce sprawdź.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Prawdopodobnie choc moge sie mylic sa to uniwersalne przekazniki, takie jak gaziarze montuja do rozcinania wtryskiwaczy i pomp o taki http://moto.allegro.pl/item1141235772_p ... owych.html
Obrazek
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

To jest dokładnie taki sam jak pokazałeś ten sam układ pinów

Jutro działam dalej i dam znać co i jak

Pozdro
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Witam ponownie

Dzisiaj grzebałem od 6 rano w Czołgu sprawdziłem bezpieczniki kupiłem dwa przegazniki sprawdzone wszystkie wtyczki no i nic pompy dalej prądu nie dostają ręce załamuje :cry:

wszyscy dobrzy mechanicy u mnie w mieście jak na razie czasu nie maja :niewiem: a jak mnie zabraknie na VWmanii to sobie nie wybacze :?

Jeszcze mam pytanie czy czujnik Halla może mieć coś wspulnego z tym prądem pomp paliwa :?:

I jak go wyjąć sprawnie z aparatu zapłonowego jest jakiś w tym problem palec jakoś wyjmę

Proszę o szybką pomoc i dzieki za szybkie odpowiedzi

Pozdro
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Czujnik halla nie ma nic wspólnego z pompkami paliwa, hall odpowiada za iskre, co do jego wyjęcia to nie taka prosta sprawa bo trzeba aparat rozebrać:/ gdzieś na forum był schemat,
Ja bym posprawdzał przewody zasilające pompki bo może gdzie jest przerwa i napiecie nie dochodzi. A może robiłeś coś przy aucie i gdzieś coś się urwało? Obadaj instalacje.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

kolunio21
Wykrec aparat zaplonowy, przekrec kluczyk w stacyjce i zacznij obracac aparatem, oprocz pojawiajacej sie iskry prace zaczna tez pompki :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

no właśnie tak sie nie dzieje zrobiłem dokładnie jak adam powiedział i ani nie ma iskry ani pompki nie działają i widze ale słabo ze jeden kabelek od czujnika halla jest przerwany żeby to zrobić trzeba by było aparat rozebrać a to jest nie takie łatwe

to jednak coś ten czujnik chyba ma coś wspólnego
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”