Nie chce zapalic, cewka wymieniona.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wojteks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 17 cze 2009, 10:19
Lokalizacja: RKR/KR

Post autor: wojteks »

chłopaki muszę sie zapytac o jeszcze jedno... jakie są objawy że psuje sie czujnik halla??
u mnie jak opisywałem wczesniej polo czsami nie odpala tle że doszedł taki objaw że już nie zależy to od pogody, ostatnio stało sie tak prz 30 stopniach i autko sało w słońcu to wilgoci raczej nie było. Poprostu czy pada czy świeci słońce idąc do auta nie wiem czy mi nie zrobi niespodzianki.
Polo czsami poprostu nie zapali, poczekam chwiel ok 10 minut i zapali od strzała, czasami trzeba dłużej poczekać tak kolo godziny. zdarza się też ze przy dojeździe do skrzyżowania lub np progu zwalniającego też zgaśnie i po 3 miutach zapali. Zdarza się to róznie, było że 3-4 razy w tygodniu a ostanio przez 3 tygodnie jeżdził bez problemów i zowu zonk.
Innych objawów nie ma tzn nic nie faluja obroty, nie dławi się. Cewka raczje nie bo wymieniłem i tez tak było. Planuje naraize wymienić kopułke i palec.
Myślicie że to może być właśnie przez czujnik halla??
dzięki za porady
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Objawy podczas odpalania silnika wskazujące jak najbardziej na czujnik halla ale nie spotkalem się żeby podczas jazdy zeby przez czujnik gasł na progu zwalniającym. Znajomy mial ostatnio w polo problem własnie że gasł mu na krawężnikach, górkach itp. Stwierdziłem że to pompa paliwa mu szwankuje i miałem racje. Wymienił i nie ma juz problemów :)
Awatar użytkownika
wojteks
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 17 cze 2009, 10:19
Lokalizacja: RKR/KR

Post autor: wojteks »

właśnie problemy zaczęły sie od momentu gdy zatarła się pompa paliwa bo za długo jeździłem na rezerwie... auto było u mechanika, wymienił pompe bo nie było ciśnienia i od tego momentu dzieją sie te rzeczy z odpalaniem. Mowił że wymienił wkład czy cos takiego... koszt 250 zł z robocizną... zastanawiam sie cz nie zrobił mnie w balona ze cos tam tylko przeczyścił i włożył spowrotem i teraz sa takie efekty ale teraz juz nie spradze tego. Moze włożył jakiś chiński zamiennik i czsami nawala czy coś?? sam nie wiem, narazie zajme sie elektryką
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

Pomóc pompie paliwa może jeszcze przepłukanie ją czystą ropą. Może to tylko zrobili, może coś źle podłączyli. Jesli problemy zaczely się od momentu zmiany pompy powinieneś pojechać do zakładu żeby jeszcze raz wszystko sprawdzili.
d
darabont
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:22
Lokalizacja: Malbork

Post autor: darabont »

Witam.Zdarzyło się żonie kilka razy że nie mogła odpalić swojej polówki.I tak zastanawia mnie ten czujnik halla.Objawy jak dla mnie wskazują na immobilizer, samochód odpala i po chwili gaśnie.Po pewnym czasie (kilu ,kilkunastu minutach)zapala bez problemu.Mam pytanie ,czy przy uszkodzonym czujniku halla samochód zapali czy tylko będzie kręcić.Niestety nie mam drugiego kluczyka z immo,żeby wyeliminować kluczyk.
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

To jest wina immo. Brat ma u siebie identyczny problem ;) Jak padne HALL to albo nie odpala wogóle a kreci a za chwle odpali ale juz nie gasie wtedy.
d
darabont
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:22
Lokalizacja: Malbork

Post autor: darabont »

Nie wiecie może co zrobić z tym immo.Czy to będzie wina kluczyka ,czy modułu przy stacyjce.Wydaje się że przyczyną może być wysoka temperatura na zewnątrz, tym samym i w samochodzie.Zanim podjadę do elektryka może ktoś podrzuci jakieś rozwiązanie.Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”