Będzie dobra. Tam nie ma żadnych wielkich ciśnień. Przed założeniem uszczelki przeczyść drobnym papierem ściernym styk bloku z uszczelką, wytrzyj do czysta i lekko nasmaruj olejem z silnika. Uszczelkę również lekko nasmaruj.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 23:19 przez Artpolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
O filtrach powietrza też już sporo tutaj napisano. Sportowy filtr ma większą przepustowość powietrza więc i dźwięk się zmienia.
Do tego można go czyścić i konserwować. Przy silniku 1.0 nie oczekuj jakichś wielkich wzrostów mocy. To jaki filtr zależy od portfela. Takim rozsądnym finansowo rozwiązaniem są filtry simota. http://filtry.simota.home.pl/filtry/index.php
ps. tylko nie montuj stożka - załóż wkładkę odpowiadającą wymiarom
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
bubel69 wyjmij filtr i zmierz go.
wnioskując po opisie polo http://filtry.simota.home.pl/filtry/ind ... t&Itemid=1
za mało danych
Możesz również do nich napisać z zapytaniem ale jakbyś zmierzył filtr to znajdziemy odpowiedni.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
to jest na bank ten filterek, okrągły i wymiary ma prawie takie same jak ten z filtrona AR201,
z filtrona oryginalny ma mieć kod AR201, inne zamienniki to: Denckermann A140005, K&N E-1210 http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp= ... al_1=72877
do wszystkich benzyniaków polo 8 zaworowych taki wchodzi, może i do poloneza spasował heh