Odczyt z vag com 6N silnik ALL prośba o analizę.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
magik1980
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 06 lip 2010, 10:03
Lokalizacja: Sierakowice (pomorze)

Odczyt z vag com 6N silnik ALL prośba o analizę.

Post autor: magik1980 »

Witam podłączyłem swoja polówkę pod VAGA oto screeny możne ktoś mi pomoże i rozszyfruje co i jak po tych screenach

VAG na wyłączonym silniku oto linki
Engine: Measuring Blocks(1-3,3-6,6-9)
Bloki 000-0002 http://yfrog.com/1sblok000002silnikoffj
Bloki 003-005 http://yfrog.com/4bblok003005silnikoffj
Bloki 006-008 http://yfrog.com/4bblok006008silnikoffj
Blok 009 http://yfrog.com/mwblok009011silnikoffj

I screeny na włączonym rozgrzanym silniku
Engine: Measuring Blocks(1-3,3-6,6-9):
Bloki 000-0002 http://yfrog.com/mwblok000002silnikonj
Bloki 003-005 http://yfrog.com/mwblok003005silnikonj
Bloki 006-008 http://yfrog.com/mwblok003005silnikonj
Blok 009 http://yfrog.com/0nblok006008silnikonj

Mam nadzieje że ktoś rozszyfruje co oznaczają poszczególne wartości.
Czy istnieje gdzieś jakiś opis co poszczególne wartości oznaczają dla polo 6n w VAGU?
Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie.
Z pozdrowieniami dla wszystkich Magik
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Mozna znalezc co oznaczaj poszczegolne bloki. Trzeba poprostu kozystac z google. Na forum mastersa terz jest opisane kwestia uzycia szukajki. A tak poza tym to nie rob mi tu scrinnów tylko z rob w postaci logów. Trzeba jeszcze potem przerobic te logi programem zawartym w programie VAG i zapodac na jakis serwer.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""magik1980""]Mam nadzieje że ktoś rozszyfruje co oznaczają poszczególne wartości.[/quote]
Możesz porównać.

Kod: Zaznacz cały

Sygnal z przepustnicy jest do odczytania w grupie zerowej na VAGu w dwuch okienkach.
Engine: Measuring Blocks(1-3,3-6,6-9)
Instruments (1-3,3-6,6-9)

Blok 1
1. obroty silnika
2. temepratura silnika
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. status operacyjny

Blok 2
1. obroty silnika
2. czas wtrysku
3. napięcie Akumulatora
4. Temperatura zasysanego powietrza

Blok 3
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. otwarcie przepustnicy
4. kąt wyprzedzenia zapłony (wyliczony)

Blok 4
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. prędkość
4. status operacyjny

Blok 5
1. obroty silnika
2. wypełnienie impulsu zaworu EVAP
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. wartość korekcji mieszanki
m
magik1980
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 06 lip 2010, 10:03
Lokalizacja: Sierakowice (pomorze)

Post autor: magik1980 »

Co do logów nie wiem co jak zrobić dlatego zrobiłem screeny ale postaram się poszukać jakiejś instrukcji jak wykonać te logi. Z tego co się orientowałem to Vag zapisuje te logi w pliku csv. Odezwę się jak się uda zrobić te logi.
Z pozdrowieniami dla wszystkich Magik
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

tylko jeśli silnik był zimny i pokazało 84 stopnie to coś to dziwne...może czujnik coś cygani
no i jeśli rozgrzany i czas wtrysku 4,30 ms to coś za dużo się zdaje, ta wartość powinna spadać jak silnik się rozgrzeje,
na zimnym jest dłuższy czas otwarcia wtrysków a na gorącym potrzeba mniej paliwa i powinno być mniej.
zrób jeszcze screena jak sonda pracuje w trybie graficznym
daj blok 001 i vagscope na włączonym silniku, sonda powinna działać w zakresie od 0-1V i robić sinudoidę.
I napisz jak z twoim spalaniem
civic r18a2/407 1,6 HDi
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”