Da się zdemontować pas/ zderzak przedni w polo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
axit
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 mar 2009, 16:53
Lokalizacja: Stalowa Wola

Da się zdemontować pas/ zderzak przedni w polo

Post autor: axit »

W Sam naprawiam na jednym z rysunków (dotyczących wymontowania silnika ) jest opis jak odłączyć klimę i sprężarkę. Na rysunku widnieje odłączone urządzenie i "odłączony" o samochodu cały pas przedni z osprzętem typu chłodnice i wentylatory. Da się to jakoś razem odkręcić czy trzeba demontować w częściach?

Pytam bo mam urwaną jedną śrubę / nakrętkę od kolektora wydechowego i chciałbym to jakoś rozwiercić, ale miejsca tam za dużo nie ma. A głowicy nie chciałbym zdejmować.

Chodzi a tą śrubę znajdująca się na przeciwko tej naklejki na pasie przednim - dokładnie nawet na przeciwko rysunku wentylatora. Ktoś ma pomysł jak to rozwiercić i tu dodatkowe pytanie -
TAM jest śruba czy wysieje szpilka - na jaką głębokość jest "wsadzona" w blok??
Poniżej fotka zapożyczona z allegro.

Obrazek
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

Najprostszym sposobem będzie przyspawanie nakrętki do urwanej szpilki ( o ile wystaje z głowicy)
:D :D :D
Pas przedni zdemontujesz z chłodnicą, i lampami. Na początek musisz ściągnąć zderzak, belkę, grila, kierunkowskazy, listwę pod lampami. Pas trzyma sie z przodu na 4 śrubach i od komory silnika(przy łączeniu z błotnikami) po jednej śrubie z każdej strony. Konieczne będzie jeszcze odkręcenie zbiorniczka wspomagania i odłączenie wszystkich węży i przewodów elektrycznych.

milej pracy :D :D :D
a
axit
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 mar 2009, 16:53
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: axit »

[quote=""mario6n""]Najprostszym sposobem będzie przyspawanie nakrętki do urwanej szpilki ( o ile wystaje z głowicy)

nie wystaje nic :(
:D :D :D
Pas przedni zdemontujesz z chłodnicą, i lampami. Na początek musisz ściągnąć zderzak, belkę, grila, kierunkowskazy, listwę pod lampami. Pas trzyma sie z przodu na 4 śrubach i od komory silnika(przy łączeniu z błotnikami) po jednej śrubie z każdej strony. Konieczne będzie jeszcze odkręcenie zbiorniczka wspomagania i odłączenie wszystkich węży i przewodów elektrycznych.

milej pracy :D :D :D[/quote]

dzięki za info
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”