Porthos

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

Obrazek

W moim steilheck GT padła skrzynia... szukając jej trafiłem na GT w coupecie po "dziadku"...tak przynajmniej było w ogłoszeniu.
Kupiłem całe auto z przeznaczeniem "dawca części".
Auto stało ponad rok, więc troche zabawy przy nim będzie.
Ale faktycznie jest po dziadku :

wnętrze:
totalnie fabryczne GT i poza brakiem 2 plastików fabryczna igiełka, fotele niewysiedziane, nigdzie niepoprzecierane, fabryczne radio.
Zawieszenie : zero luzów, naprawdę przyjemnie się nim jeździ, do zrobienia tylko zbieżność.

silnik : cicho pracuje, igiełka, be problemu jechałem nim 160km/h, dalej nie rozpędzałem się ze względu na brak zbieżności, ale 170-180 poleci spokojnie.

Nadwozie :
tutaj troche jest do zrobienia, bo fachmistrz które je składał z mechaniką nie za wiele miał doczynienia chyba :/

Ogólnie po podróży z za Poznania (ponad 400km w jedną stronę), zastanowieniu zamiast stać się dawcą, coupetka będzie następcą steilhecka :D

Teraz jestem w trakcie doprowadzania autka do porządku:

lewarek zmiany biegów : wyregulowany, teraz ładnie wchodzą wszystkie biegi, wcześniej były tylko trzy, cztery i pięć

Przewody podciśnienia : podłączone już jak potrzeba

Wymienione :
-filtr powietrza
-filtr oleju
-olej w silnik
-olej w skrzyni biegów
-świece zapłonowe
-kable wn
Obrazek

NIestety wymieniłem praktycznie wszystko, przepustnice, czujniki i ciągle zalewa go na wolnych obrotach - już nie wiem co jeszcze mogę zrobić

kolejna sprawa to wydech - jakiś magik zamiast pierwszego tłumika wspawał rure i coupetka chodzi jak traktor...ale to też się zmieni :)

Foto po pierwszych poprawkach:

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

śliczna :) bedzie ładny klasyk z niej ,chyba ze bedziesz ja modowal ??
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

[quote=""alienek""]śliczna :) bedzie ładny klasyk z niej ,chyba ze bedziesz ja modowal ??[/quote]

Na razie chce ją doprowadzić do seryjnego , dobrego GT - czyli spawanie nadwozia, dopieszczenie mechaniki, może nawet lakier. Jak to będzie gotowe to zacznę działać :

Koła : mam już Intra 13x7 wzór smoor i ATS clasic 13x7, ale będę szukał 14tek i opon 185/50
Zawieszenie : GT cup 40/40, żadnej ekstremalnej gleby
Wydech: ostatni wydech jakiś prosty, przykładowo pojedyńcza końcówka z kwasówki.
Silnik: może pokombinuje z podkręceniem, ale musze poszukać informacji o wałkach, kompach itd...ewentualnie jakiś swap
Lampy : na razie białe kierunki, ale może jakieś soczewki się pojawią
...i wiele więcej ;)...ale najpierw trzeba doprowadzić baze do naprawdę dobrego stanu :)
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

gratuluje wyboru :)
mialem z niego brac silnik do mojego 2f :(
oby wiernie służył i powodzenia w modach :)
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
Awatar użytkownika
ore83
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1044
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:26
Lokalizacja: szczecin

Post autor: ore83 »

fajne to autko
jaki masz w nim silnik 55Km czy 75Km
Grupa ZachodniopomorskaVWielkopolska
mein polo 86c2f

kozienice 2010
wilcze laski 2010 1 zlot cultstyle.pl

2 miejsce 1/4 mili k
Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

[quote=""ore83""]fajne to autko
jaki masz w nim silnik 55Km czy 75Km[/quote]

75hp - 3f
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

bardzo ładne dobrze że na części nie poszło chociaż pseudo kombi z tym silnikiem było by ciekawe i nie pozorne
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

fajne polo :mrgreen:
tak samo miałem ze swoim g40. auto po dziadku tylko, że praktycznie bez zawieszenia :lol: :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

[quote=""kjub""]fajne polo :mrgreen:
tak samo miałem ze swoim g40. auto po dziadku tylko, że praktycznie bez zawieszenia :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

u mnie na odwrót - zawieszenie nic nie stuka, nic nie puka, wszelkie gumy wymienione, aż szkoda jeździć po naszych pseudodrogach.
Dzisiaj Pola dostała nowy akumulator, jutro zakładam nowy pasek klinowy, porozglądam się za wydechem - chyba kupie cały od kolektora do końca.
Co do wolnych obrotów - może cewka się grzeje albo masa słaba, więc będę musiał to sprawdzić
Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

Dzisiaj poli doczekała się geometrii kół:
Obrazek
Poza tym wymieniony pasek klinowy alternatora.

Powoli zaczyna brakować mi powodów z jakich silnik zalewa na wolnych obrotach - teraz odłączyłem odme z czapki przepustnicy. Będę musiał wymienić tą przeponę do której idzie odma i przewód który prowadzi do listwy wtryskowej.
P
PaVWel_G40
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:04
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: PaVWel_G40 »

a niebieski czujnik wymieniles?
Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

[quote=""PaVWel_G40""]a niebieski czujnik wymieniles?[/quote]

na samym początku
Awatar użytkownika
Porthos
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Porthos »

Mały test Poli - lekko pod górę było, ale 170 idzie, więc nie ma tragedii ;)

[size=99px]http://www.youtube.com/watch?v=Y_dLGdX7MRk[/size]

Małe podsumowanie:

Wydatki stan licznika 194100km
:

olej shell helix high mileage 15W50 : 84zł (4l)
filtr oleju : 14zł
filtr powietrza : 12zł
uszczelka pokrywy zaworów : 24zł
olej do skrzyni biegów : 60zł (4l)
pasek klinowy : 12zł
czujnik temperatury niebieski : 40zł
szczotki alternatora bosch : 45zł
świece NGK BUR6ET : 68zł (4szt.)
zbieżność : 70zł

razem 429zł, teraz kompletuje wydech, potem felgi 14tki i opony, a w międzyczasie te nieszczęsne wolne obroty
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”