Spalanie, gaznik do regulacji?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
pacanofka
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 20 kwie 2010, 22:32
Lokalizacja: Leszno

Spalanie, gaznik do regulacji?

Post autor: pacanofka »

Witam, jestem nowy na forum, przeszukalem cale i nie znalazlem tematu, w ktorym bylaby odpowiedz na moje pytanie. Jestem posiadaczem polo 1.3 86c2f w benzynie. Martwi mnie kwestia spalania, wydaje mi sie, ze pali za duzo nieco, fakt, jeszcze praktycznie tylko w miescie, ale za 25zl zrobilem ostatnio 40km. Zima, w te wielkie mrozy, ale mimo wszystko za 100zl zrobilem 80km. Dzisiaj przejechalem 50km i patrzac na wskzowke paliwa to chyba spalil w normie. Z moich obserwacji wynika, ze raz pali wiecej raz mniej, wiem ze to normalne, ale zeby az taka roznica byla. Moze to kwestia wyregulowania gaznika, prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
Michalini16
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 20:56
Lokalizacja: P-na

Post autor: Michalini16 »

Siema. Z tego co się tak orientuje to raczej 1.3 na gaźniku nie było, przeważnie jednopunktowy był lub wielopunktowy wtrysk chyba ze ktoś dokonał jakiś modyfikacji :grin: . Jak byś się dowiedział co się znajduje dokładnie w twoim silniku to daj znać :P
p
pacanofka
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 20 kwie 2010, 22:32
Lokalizacja: Leszno

Post autor: pacanofka »

Witam, jest na gazniku, to jest skladak z niemiec, moze cos tam jest pogrzebane. Pozniej wrzuce fotki tego silnika to bedzie wszystko jasne.
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

Michalini proszę Cie, jak nie wiesz jakie silniki występują w Polo to nie zabieraj głosu.

Jeśli jest to silnik 2G to masz Pierburga 2E, którego regulacja jest bardzo prosta, ale przy regulacji wypadałoby zmienić uszczelnienie oraz zrobić remont kapitalny gaźnika, ja robiłem u siebie całość za 130 pln (wwa). Jeśli masz inny gaźnik (albo Pierburg 1B jak w 86C) to koszty naprawy powinny być jeszcze niższe bo gaźnik jest jeszcze prostszy.

Obstawiam, mimo wszystko że masz silnik 2G z gaźnikiem Pierburg 2E bo takie najczęściej występowały, jeśli gaźnik jest inny, mógł zmienić jakiś magik w niemczech.

Tyle ode mnie.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
B
Butthead
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 21 maja 2010, 23:33

Post autor: Butthead »

Witam.

Trochę odgrzeję, ale mam taki problem. 2g + pierburg 2e po odpaleniu wchodzi stopniowo na obroty, szarpie i krztusi się przez około 10 sek i muszę trzymać na gazie żeby nie zgasł, lekko czarny dym z rury, potem obroty lekko falują (nie gaśnie), czuć benzynę pod pokrywą zaworów, oleju nie przybywa. Ktoś się spotkał z takimi objawami? Od razu mówię, że na LPG jest ok.

Pozdrawiam
Butthead85
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

Kiedy ostatni raz gaźnik był czyszczony? Na rurce skraplającej paliwo, od gazu porobiły się porowate osady i to może być przyczyną. Tak było u mnie na takim samym zestawie. Ja po zdjęciu gazu odkryłem nowe lepsze życie gaźnika.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
B
Butthead
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 61
Rejestracja: 21 maja 2010, 23:33

Post autor: Butthead »

Mam autko od roku i powiem szczerze, że nie mam pojęcia kiedy był czyszczony. Dzisiaj podczas odpalania ciężko załapywał. Jakieś 4-5 sekund kręciłem, ale dał radę. Mam pytanie odnośnie wymontowania gaźnika: trzeba wykręcić 3 śruby, odpiąć elektrykę, wykręcić pokrywę urządzenia rozruchowego i przewód paliwowy? Na co zwrócić uwagę przy czyszczeniu? Stan membran/przepon? Uszczelki? Mam nadzieję, że ten gaźnik nie sprawia tyle problemów co gaźnik vaz2108 :)

Po przeczyszczeniu i przedmuchaniu pali na dotyk. Dzięki kolego Polityk za podpowiedź. Problem rozwiązany.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”