Oryginalne trzecie światło stopu - listwa żarówek

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

V
Voyteck
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 cze 2010, 8:56

Oryginalne trzecie światło stopu - listwa żarówek

Post autor: Voyteck »

Witam,

Jestem tu nowy, więc witam wszystkich!

Nabyłem VW Polo z 1997r w wersji 1.9 TDI Variant, który posiada fabryczne, trzecie światło stopu. Problem polega na tym, że nie świecą wszystkie żaróweczki na listwie. Nie są one przepalone, bo lekkie pukanie w obudowę powoduje zapalanie się i gaśnięcie żaróweczek. Gdzie mogę zakupić taką listwę? Dodam, że jest ona nierozbieralna. Czerwony klosz jest solidnie przyklejony do obudowy i wymienia się to w całości.

Szukałem, ale na hasło "trzecie" lub "dodatkowe" światło stopu do polo wyskakuje mnóstwo zestawów "zrób to sam", ale nie znalazłem oryginału. Może pomożecie?

EDIT: Znalazłem coś takiego: http://e-autoparts.pl/catalog/%C3%85%C2 ... =1700_1715 .. ale to raczej dotyczy jednej żaróweczki, bo cena śmieszna. Po co żaróweczki, skoro obudowa jest nierozbieralna? W ASO VW taka listwa (razem z obudową) kosztuje 70zł. Wieczorem wrzucę foty tego ustrojstwa.
Awatar użytkownika
tocamartin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 31 mar 2010, 16:34
Lokalizacja: DZA

Post autor: tocamartin »

siemano kolego
Ja przerabiałem ten temat juz. mi padla jedna żarówka w stopie, oczywiscie próby rozebrania skonczyly sie fiaskiem :D hehe. Napewno by obudowa pękła. Jest to fabrycznie zgrzane na maxa. Problem rozwiazalem bardzo prosto - na szrocie znalazłem rozwalonego warianta i kupilem "trzeciego" stopa za 20 zł :)
A w serwisie VW DW/DSW 180 zł :rotfl:
pozdro!
[size=12px]
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

no to nieźle to samo mam... ale ze znalezieniem Variata rozwalonego to bezie problem... :)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
tocamartin
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 31 mar 2010, 16:34
Lokalizacja: DZA

Post autor: tocamartin »

zgadzam sie z toba kolosensei, ja jak zobaczylem na szrocie tego varianta rozbitego, to majątek tam zostawiłem, powymienialem co sie dało i miedzy innymi to swiatło. Te samochody to rzadkość.
[size=12px]
V
Voyteck
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 cze 2010, 8:56

Post autor: Voyteck »

Oj trudno o takiego Varianta, trudno...

W takim razie jak mi powiedzieli w ASO 70zł to są dwie możliwości:
1. Facet który mi podawał cenę pomylił się co do części
2. Jest to dobra oferta (porównując do 180zł oferty cytowanej przez kolegę Tocamartin).

Odbiegnę od tematu, ale też dotyczy mojej Polówki... Chodzi o centralny zamek... pompka wydaje się w porządku, natomiast korki są wsysane czasem z 10-60 sekundowym opóźnieniem, a czasami wcale.. to samo tyczy się otwierania. Gdzie mogę szukać przyczyny, bo mądre głowy z warsztatu "specjalizującego się w zamkach centralnych" nie poradziły sobie z tym zadaniem. Rozbierali tapicerkę drzwi, nasłuchiwali syczenia.. po czym stwierdzili, że to "na pewno" pompka. U innego gościa doszliśmy do wniosku, że pompka jest okay. Więc o co tu chodzi?
l
leoxx
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 26 mar 2009, 13:20

Post autor: leoxx »

co do tego zamka... to faktycznie ma gdzieś nieszczelność układ, albo popatrz jak w moim przypadku na pompke. Zdejmij ten dekielek ( u mnie chyba w kolorze żółtym). Pod nim jest sprężynka która przeskakuje w jedną i w drugą strone ;) Po delikatnym jej rozciągnięciu problem u mnie ustał i wszytsko działa szybko...
Obrazek

Polo Variant 1.9TDI 90KM AHU;
CB Uniden 510xl + Hustler IC-100
V
Voyteck
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 cze 2010, 8:56

Post autor: Voyteck »

Okay.. przyjrzę się jeszcze tej pompce. Dzięki.
m
macgaw
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 21 lis 2008, 14:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: macgaw »

mi generalnie to nie przeszkadza - tez mam przepalone zarowki w stopie.... w aso nie pytalem ale widze ile kosztuje, ale to polo to faktycznie rzadkosc..... i szukaj takiego na szrocie jeszcze... uhhh
POLO VARIANT 1.9 TDI 110 KM
V
Voyteck
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 cze 2010, 8:56

Post autor: Voyteck »

Podzielę się tylko informacją, że udało się usunąć usterkę centralnego zamka. Wadliwe było zamykanie wlewu paliwa, tam był jakiś problem ze szczelnością. Teraz już jest zamontowany serownik pilota i wszystko działa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”