[9N3] Porada przed zakupem auta

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
sitopl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 18 maja 2009, 15:32
Lokalizacja: Łódź

[9N3] Porada przed zakupem auta

Post autor: sitopl »

Witam wszystkich polusiomaniaków! Ponieważ kilka dni temu jakiś niedowidzący kierowca doszczętni skasował moje 6n2 poważnie zacząłem zastanawiać się nad zakupem 9n3 powiedzcie mi co lepiej wybrać 1,4 tdi czy 1.4 16v bądź FSI. Robię około 35 tyś rocznie ale bardziej od oszczędności liczy się dla mnie niezawodność. Powiedzcie mi też czy są jakieś wersje wyposażenia w 9n3 z miękką deską rozdzielczą. Mam też pytanie czy jakość wykonania 9n3 jest lepsza niż wcześniejszego okulara. Jeśli ktoś z was miał by jakiś link gdzie mógł bym zerknąć jakie wersje wyposażenia były dostępne w 9n3 będę bardzo wdzięczny. Dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam! ;)
p
piotrl
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 31 gru 2008, 20:26
Lokalizacja: UK/PL
Kontakt:

Post autor: piotrl »

[quote=""sitopl""]1,4 tdi czy 1.4 16v bądź FSI.[/quote]

Jak dla mnie to kup 1.9 TDi 101 lub 130
benzyna 1.4 16V tez dobry motor

Odradzam ci zakup 1.4 TDi ja taki mam jest okej ale nie ma dołu głośny praca wibracje nadwozia
VW Polo 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD Comfortline
Obrazek
Moja strona -> http://www.polotdi.netau.net
S
Sigard
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 sty 2010, 12:47

Post autor: Sigard »

W mojej strony moge Ci powiedziec ze jesli lekkie wibracje na postoju Ci nie przeszkadzaja to jak kupisz 1.4 TDi to tylko zmieniasz mu program w jakiejs porzadnej firmie i dol sie poprawia diametralnie - moje 4 kolka maja teraz 100 kucy i nie mam powodow do narzekania.

1.9 ma na pewno wieksza kulture pracy ale mniejszy jest dobrym silnikiem.
Co do benzyny to nie wiem ale liczac ceny to juz od Ciebie zalezy ile chcesz placic za codzienna jazde.
Awatar użytkownika
Słodki
Początkujący
Początkujący
Posty: 156
Rejestracja: 05 gru 2009, 15:47
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Słodki »

Bierz diesla i to najlepiej 1.9 - zrywny, oszczędny, niezawodny :) moim zdaniem jakośc wykonania jest niemal identyczna jak 9N, ponieważ lifting dotyczył GŁÓWNIE zewnętrznej częsci auta.
Moja Polówka :) ==> viewtopic.php?f=31&t=11179
p
piotrl
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 31 gru 2008, 20:26
Lokalizacja: UK/PL
Kontakt:

Post autor: piotrl »

A i jeszcze jedno hamulce w mocnych wersjach będziesz miał tarcze a nie bębny :)
VW Polo 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD Comfortline
Obrazek
Moja strona -> http://www.polotdi.netau.net
s
sitopl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 18 maja 2009, 15:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sitopl »

Dziękuję wam koledzy za odpowiedzi i niech was polusie nigdy nie zawiodą. Na autko ogólnie mam przeznaczone do 24 tyś, myślicie że uda mi się kupić model z chociaż climatykiem i fabrycznym radiem który nie będzie borciuchem??? Pozdrawiam serdecznie!!!
Awatar użytkownika
Słodki
Początkujący
Początkujący
Posty: 156
Rejestracja: 05 gru 2009, 15:47
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Słodki »

[quote=""sitopl""] mam przeznaczone do 24 tyś, myślicie że uda mi się kupić model z chociaż climatykiem i fabrycznym radiem który nie będzie borciuchem[/quote]
Z palcem w...uchu :P np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10441460
Moja Polówka :) ==> viewtopic.php?f=31&t=11179
Awatar użytkownika
Kulon
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kulon »

[quote=""Sigard""] jak kupisz 1.4 TDi to tylko zmieniasz mu program w jakiejs porzadnej firmie i dol sie poprawia diametralnie - moje 4 kolka maja teraz 100 kucy i nie mam powodow do narzekania.
1.9 ma na pewno wieksza kulture pracy ale mniejszy jest dobrym silnikiem.
[/quote]
taką moc to mam fabrycznie a po programie będzie ponad 130KM - a po dołożeniu większej dmuchawy ponad 150KM - wiesz jaka jest wtedy różnica - zawsze lepiej wybrać jest mocniejszą serię - silnik 1,9 to jest bardzo dobry motor
Awatar użytkownika
brayanpolo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 87
Rejestracja: 22 lip 2009, 20:01
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: brayanpolo »

Miałem 9n i 9n3 i powiem, że w środku to nie różnią się niczym lifting był tylko zewnętrzny. Polecam silnik 1.4 benzyna najmniej awaryjny.
S
Sigard
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 sty 2010, 12:47

Post autor: Sigard »

Kulon tylko ze ja po wyciagnieciu nadal pale 4.2 litra na trasie i 6 na miescie w moim 1.4 i na te wage nie potrzeba wiekszej mocy niz te 130 ktore daja w najmocniejszym 1.9 chyba ze lubisz kozaczyc na drogach ale to wtedy nie kupuje sie takiego auta.
s
sitopl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 71
Rejestracja: 18 maja 2009, 15:32
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sitopl »

No właśnie chciałbym ją z motorem 1.4 ale od kilku dni przeglądam oferty i jak narazie znalazłem tylko jedną polę godną uwagi z tym motorem. Jakoś strasznie ich mało. Miałem ten motor w 6n2 i był wspaniały nawet z 8 zaworową głowicą :) W związku z tym patrze też na te mocniejsze 1.2 ale koledzy poradźcie mi jak z ich awaryjnością? Mój znajomy ma go w 9n w wersji basis w słabszej odmianie i jest diabelnie głośny. Czy w 9n3 np trendline jest jakieś wyciszenie które ten dźwięk kosiarki niweluje?
A swoją drogą kolego "brayanpolo" zazdroszczę Ci tej 6r piękne auto ale narazie mogę pomarzyć.... Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za fachową poradę :bye:
Awatar użytkownika
Damian91
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 265
Rejestracja: 05 sie 2009, 18:20
Lokalizacja: Pruszków-Warszawa

Post autor: Damian91 »

[quote=""Słodki""]
Z palcem w...uchu :P np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10441460[/quote]

Wisi na allegro dość długo więc coś jest chyba nie tak. Aczkolwiek rozumiem, że to tylko przykład.. ;)

1.2 odpuść, wiele tematów było dot. usterkowości, coś tam z napinaczem rozrządu było.. ;) Poza tym muł a spalanie wcale nie takie małe.. :piwo:
Awatar użytkownika
brayanpolo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 87
Rejestracja: 22 lip 2009, 20:01
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: brayanpolo »

1.2 12V zrobiłem tym silnikiem 60000km i powiem, że miałem 2 awarie.Pierwsza to cewka po 30000 i druga to przeskoczył mi łańcuch rozrządu po 50000 naprawa dość droga. Wrażenia ogólne pozytywne samochód ma teraz 120000 i więcej problemów nie było.
Awatar użytkownika
Kulon
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kulon »

[quote=""Sigard""]Kulon tylko ze ja po wyciagnieciu nadal pale 4.2 litra na trasie i 6 na miescie w moim 1.4 i na te wage nie potrzeba wiekszej mocy niz te 130 ktore daja w najmocniejszym 1.9[/quote]
no spalanie to prawda - mniejszy motor mniejsze spalanie - no w polo akurat 130KM było najmocniejsze - może nie kozaczyć na drodze ale też nie jeżdżę jak emeryt - no i dynamiczna jazda po mieście - taki maluszek jak polo i spora moc i mina tych którzy oglądają tylna tablicę rejestracyjną
p
piotrl
Początkujący
Początkujący
Posty: 184
Rejestracja: 31 gru 2008, 20:26
Lokalizacja: UK/PL
Kontakt:

Post autor: piotrl »

A tak w kwestii formalnej ile masz do wydania na polo bo moje jest do sprzedaży
Polo 1.4 TDi 80 KM 3 drzwi wersja comfortline klima grzane siedzenia elektryczne szyby lusterka 45 000 tys km spryskiwacze reflektorów czarny perłowy rocznik 2008/12 kupiona nowa w salonie jest po wymianie oleju i filtrów

Zdjęcia masz na mojej stronie w podpisie
jest bez DPF i ma longlife
VW Polo 9n3 1.4 TDi BNV 59kW/80 KM 3 door Black SE LHD Comfortline
Obrazek
Moja strona -> http://www.polotdi.netau.net
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”