[quote="Ciapek01"]dane danymi, ale jak posmigasz jakis czas i przeciagniesz go kilka razy, bedziesz wiedzial na jakich obr sie wkreca najlepiej, czy ciagne z dolu czy z gory, jaki ma potencjal i wtedy bedziesz juz wiedzial czy nast zmiana dziala na korzysc czy na odwrot[/quote]
już ci mogę częściowo odpisać:
po wywaleniu kata zaczął lepiej iść w całym zakresie obrotów
po zmianie wydechu dół jest trochę słabszy ale góra lepiej ciągnie
[quote="Ciapek01"]ale cos czuje ze po przegladniecu wykresu bedziesz z bananem na twarzy wracal do domu [/quote]
oby się twoje słowa sprawdziły
[quote="Ciapek01"]tak wiec ten kto dlubie w swoim aucie, musi dazyc go wielka "miloscia" [/quote]
no coś musi być w tym, że ładuje kasę w powypadkowe (postłuczkowe?), rdzewiejące auto nie dające żadnego komfortu :lol: A może po prostu jestem szalony :jester: :crazy: :lol:
[quote="Ciapek01"]i za t kochamy swoje auta jakby sie nie psulo, jakby wszystko hulalo to nawet bysmy nie wiedzieli, ze mamy samochod..
wsiadalibysmy bezwiednie do auta, odpalali i jechali gdzie trzeba.... a tak to wsiadasz zapalasz, jedziesz i myslisz "czy zaraz cos sie nie zapsuje, czy zarac cos nie wyskoczy, czy zaraz niebede go spychal na pobocze" ... [/quote]
powyższych opcji wolałbym nie mieć w codziennym rodzinnym dupowozie (dlatego będę zmieniał to co mam). Dupowóz ma być codziennie odpalający i bez myślenia co się zepsuje
