niewiem czy to samo jest w 6n ale u mnie w classicu było to samo, generalnie kazdy mi mówił że to tak jest i że nie da się naprawić, mimo to mi się udało.
Wystarczy wyciągnąć schowek pod kierownicą, następnie z prawej strony kolumny jest nakrętka na klucz "10", nakrętka ta trzyma blaszke która blokuje śrubę z blokady, trzeba odkręcić tą nakrętke wyjąć tą blaszke i teraz mamy dostęp do nakrętki z blokady. Nie pamiętam jej rozmiaru ale chyba na klucz 17mm.
trzeba ją dokręcić ale w przeciwną stronę ( lewy gwint), nie za mocno, następnie nakładamy odkręconą wcześniej blaszke i przykręcamy ją. Dopiero po przykręceniu tej blaszki zabezpieczającej możemy popuścić blokadę kiery i sprawdzić jak działa, czy dalej opada ( wtedy znowu rozbieramy i dokręcamy tą dużą nakrętke) czy chodzi zbyt ciężko ( to też rozbieramy i lekke poluźniamy dużą nakrętke).
Ja to zrobiłem i kiera już nie opada i jest pieknie
