jaki koszt naprawy?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
rupert
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 214
Rejestracja: 26 paź 2009, 20:20
Lokalizacja: PietroVWice Wielkie/Racibórz
Kontakt:

jaki koszt naprawy?

Post autor: rupert »

witam

może mi ktoś powiedzieć jaki mniej więcej byłby koszt naprawy lampa (bez regulacji zwykła zaczepy pourywane kierunek też) + kierunkowskaz malowanie maski listwa pod światłami i ewentualnie malowanie zderzaka
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 20:56 przez rupert, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

lepiej kupić maskę w kolorze niż malować

http://www.allegro.pl/item1055930562_vw ... ladna.html
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

Post autor: drago »

lampa zależny.. jeśli jest cala tzn nie są pourywana uchwyty to samo szkoło kilkanaście złoty..nowa może kosztować kolo 150-200zł zależy czy regulacja ręczna czy silniczki, kierunek ok 50zl
malowanie maski..hmm jeśli całego elementu pewnie ok 200zł :buba:
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

malowanie maski..hmm jeśli całego elementu pewnie ok 200zł :buba:
najmniej, u mnie chcą 250
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
ShadeN
Początkujący
Początkujący
Posty: 117
Rejestracja: 03 maja 2010, 9:13
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: ShadeN »

m911 pisze:
malowanie maski..hmm jeśli całego elementu pewnie ok 200zł :buba:
najmniej, u mnie chcą 250
250 złotiszy to raczej standardowa cena za pomalowanie jednego elementu
Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

Post autor: drago »

wszystko zależny czy farba metalik czy akryl... i od powierzchni..ja u siebie dałem za 3 elementy i drobna zaprawkę ok 700zl i wyszło bardzo dobrze i dodam że malowane w komorze. a nie na dworze;)
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

drago ld5d w metallicu nie było, w Krakowie standardowa cena 300 zł za element, tak więc jak m911 napisał lepiej poszukać dobrej używki w kolorze.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
jacol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 325
Rejestracja: 02 gru 2009, 10:55
Lokalizacja: włocławek

Post autor: jacol »

Skfarek
ld5d - fakt, zwykły. widzę że koledzy znów mylą pojęcie jedno i dwu warstwowych lakierów.
w konkretnym przypadku, można to zrobić w akrylu (jednowarstwowa) jak również w bazie(dwuwarstwowa)
rupert
na twojej masce, to (jeśli dobrze widzę) można by w zaprawkę wejść... +zderzak +listwa = 500pln. (przypuszczam że zderzak do lakierowania nadaje się cały)
m911
w/g DP są trzy alternatywy tego koloru (trzy dostępne odcienie) jest 33,3% szans, że po zakupieniu takowej maski , nie będzie dużej różnicy w odcieniu. śmiem twierdzić że będzie i to spora...
rupert
koszt lakierowania maski przedniej to ok.300-350 pln . dlaczego tak drogo? - bo na maskę trzeba sporo materiału "wylać" . za sam lakier zapłacisz 70-pare(baza) +50 za bezbarwny
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

opłaca się kupić element używany w kolorze tylko warto przed zakupem podjechać autem i przyrównać go do reszty, ja w taki sposób zmieniałem u siebie lewy błotnik, kompletny w kolorze kupiłem za 100zł, przełożenie i spasowanie u blacharza 150zł czyli za 250zł miałem zamknięty temat a tak bym miał lakierowanie w tej cenie tylko,a czy widać różnicę gołym okiem to już oceńcie sami, tu macie fotkę:
http://nsm.pl/~karolkw/L760/Zdj%eacie0033.jpg
Awatar użytkownika
bialas313
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 07 gru 2008, 11:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: bialas313 »

w tym zagadnieniu to jacol jest fachowcem i polegałbym na jego zdaniu njabardziej :acute:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote="MiSiEk-GDA"]przełożenie i spasowanie u blacharza 150zł [/quote]
co ? 150zł dales za zalozenie i rzekome "spasowanie" blotnika ?

to co taki banan masz z podluznic ze trzeba na giętarce spasowywac ?

to jest pol godziny roboty samemu
Awatar użytkownika
Dzidzi
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 07 lis 2009, 13:33
Lokalizacja: WZY

Post autor: Dzidzi »

ogólnie maskę powinno się liczyć x2,bo wielkość maski nie równa wielkości błotnika,ja za element biorę 250 i wszystkie moje graty.co do kupna maski w kolorze,to odcień będzie się różnił.
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

jak masz garaż oraz czas się bawić i wiesz jak to zrobić to na bank... jeśli nie to możesz sobie narobić więcej szkody jak to warte, a powiem Ci tak że to jest i tak najtańsza opcja jaką dorwałem jak jeździłem po GD i pytałem, jeden koleś jak powiedział mi od 240 do 300zł za zrobienie tego :shock: to się lewą ręką przeżegnałem i powiedziałem powodzenia i krzyż na drogę....
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

[quote="Dzidzi"]co do kupna maski w kolorze,to odcień będzie się różnił.[/quote]

Dziwne, ja kupiłem drzwi w kolorze (kompletne za 200zł, szyba, tapicerka, lusterko) troszkę różnił się kolorem - polerka drzwi i okolicy drzwi rozwiązała problem, nigdy nikt by się nie domyślił, że drzwi są z innego...
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
MiSiEk-GDA
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2271
Rejestracja: 24 gru 2008, 2:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MiSiEk-GDA »

no o tym właśnie mówię, u mnie też różnicy żadnej nie widać ;) swoją drogą to teraz żałuję że lewych drzwi od tego typa co brałem błotnik też nie kupiłem bo moje lekko rdzewieją niby da się porobić zaprawki ale tamte były całe zdrowe. Z tego co mi mówił koleś co zakładał ten błotnik to z akrylami łatwiejsza sprawa jest jak kupujesz element w kolorze tyle że z innego auta łatwiej jest właśnie po polerce by wyglądał ok gorzej jest z lakierami metalicznymi tam różnicę widać gołym okiem (jego zdanie, może też jest na to jakiś patent - nie wiem nie próbowałem)
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”