skoki obrotów 1.9 sdi 1994

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
johny998
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2010, 11:50
Lokalizacja: Toruń

skoki obrotów 1.9 sdi 1994

Post autor: johny998 »

Witam, zapewne gdzies juz jest ten temat ale jako nowy nie potrafie go odnalesc. sprawa wyglada nastepujaco, po odpaleniu silnik chodzi idealnie i po chwili dostaje obrotow oscylujacych w przedzieale 2000-3500, i po chwili sie to uspokaja, dzieje sie tak rowniez podczas jazdy, czuc jak silnik zaczyna ciagnac i auto samo przyspiesza, pomaga wtedy zmiana biegu na wyzszy niz sie akurat jedzie. prosze o pomoc. badz przekierowanie na miejsce gdzie znajduje sie temat.
vw polo 1994
1.9 sdi
żółty
3 drzwi
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Generalnie używamy opcji Szukaj: treść jak nas interesuje.
Przede wszystkim filtr paliwa do wymiany - poczytaj sobie, wszystko jest na forum opisane.
[quote=""vjarecki Tytuł: Re: Silnik - nie odpalaNapisane: Pt kwi 23, 2010 12:41 pm""]Zanim sam wymienisz filtr poczytaj jak to się robi, bo potem znowu będziesz zadawał pytania.
Szczególnie to: viewtopic.php?f=20&t=13126

filtr paliwa: search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=topics&keywords=+filtr+paliwa&author_id=1084[/quote]
S
SERCZARS
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 09 maja 2010, 19:26

Post autor: SERCZARS »

jestes pewien ze masz motor sdi bo ten rocznik i kolor to chyba zwykły klekot (AEF) jak tak to moze bym ci cos na ten temat doradził
Awatar użytkownika
johny998
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 26 maja 2010, 11:50
Lokalizacja: Toruń

Post autor: johny998 »

fakt silnik ma na poczatku oznaczenie aef moj blad, awiec czekam na porady skoro cos na ten temamt mozesz powiedziec to bede wdzieczny
S
SERCZARS
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 09 maja 2010, 19:26

Post autor: SERCZARS »

Wiec mam taki sam pojazd miałem podobny problem jak u ciebie zaczni od przejrzenie wezykow od ssania czy sa szczelne potem oblukaj ssanie czy nie jest linka za bardzo napieta jesli nic nie da to moim zdaniem jest przestawiony potensjometr przepustnicy i dlatego ci pewnie załacza ssanie aha własnie mozesz to sprawdzic przy tych skokach obrotow zobacz czy nie zaciaga ci ssania na pompie jest taka krotka linka co idzie do takiej banki okragłej jesli ona ci zaciaga to pewnie masz te skoki przez to zobacz i napisz to bedziemy potem myslec co dalej
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

PS. Wydaje mi się albo 6N było produkowane od 95 r :P

A co do obrotów to filtr paliwa + zaworek bo sam to przerabiałem :P
Czerwone jest szybsze ;-)
Awatar użytkownika
rf1gegu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 26 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Kraków / Dębica

Post autor: rf1gegu »

Ty serczars przepustnica w dieslu ? LoL
Rzuć wszystko i idz się całowac ;]
S
SERCZARS
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 09 maja 2010, 19:26

Post autor: SERCZARS »

Sam jestes lol he inaczej to nie wiem jak to nazwac jest potencjometr na tym czyms od gazu niech ci bedzie
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”