Też niedawno chciałem zrobić podgrzewanie. Jeśli chodzi o zasilanie to najprawdopodobniej byłoby to wszystko podpięte pod ogrzewanie tylnej szyby, więc nie byłoby potrzeby montowania osobnego włącznika. Lusterka w moim POLO nie posiadały regulacji z wewnątrz czyli tak jak tan zamiennik u
Crazy. Co się okazało:
Po odkręceniu lusterka zacząłem delikatnie podważać obramówkę trzymającą lustro, po podważeniu około 3/4 całości, lustro pękło :oops: jednak muszę popracować na zdolnościami manualnymi

Po krótkim namyśle stwierdziłem że złoże lusterko z powrotem bo takie pęknięcie nie będzie mi przeszkadzało do czasu kupienia nowego, i tu kolejny wałek!! Lusterko to chyba jednorazówka bo po poskładaniu nic nie trzyma się kupy, nie ma żadnych zaczepów, myślę więc że było fabrycznie zgrzewane lub klejone :hmm:
Aha, jeszcze jedno w moim przypadku byłby problem z kabelkami do maty ponieważ nie ma nigdzie miejsca aby je przeciągnąć tak aby były niewidoczne. Myślałem więc aby wykorzystać tą dziurkę na spodzie (widoczna na fotkach) i później już dać kabelki pod zaślepkę na dole uchwytu lusterka.
Lustro na spodzie ma przyklejona jakąś taśmę jakby papierową(widać na foto), przed naklejeniem maty należy ją odkleić, tak pisało gdzieś na :google:
Poniżej wszystkie foto dla zobrazowania i pokazania wnętrza lusterka, jak również wymiary samego lustra.





Mam nadzieję, że się trochę przyda :mrgreen: