Nierówna praca silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
reabaal
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2009, 18:58
Lokalizacja: Wejherowo

Nierówna praca silnika

Post autor: reabaal »

Jestem posiadaczem Polo Fox '89 z gaźnikiem Webera z instalacją gazową. Jakiś czas temu zaczęło szarpać silnikiem, a obecnie to już standardowe zachowanie, do tego doszło dławienie silnika - mimo dodawania gazu obroty spadają. W zeszłym roku wymieniałem podstawę gaźnika, wszystkie przewody, kopułkę i kable - wtedy jednak dotyczyło to wolnych obrotów, teraz występuje to w trakcie dodawania gazu. Zauważyłem, że roździelacz się nagrzewa - czy jest możliwość by to on był sprawcą tego zamieszania(jeśli tak to jak go wymienić i czy to droga sprawa?), czy szukać defektu w gaźniku? A może to coś z elektryki?
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

chodzi ci auto na benzynie :?: czy tylko na gazie :?:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
r
reabaal
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2009, 18:58
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: reabaal »

Na benzynie objawy są słabsze i da się jeszcze jechać, ale też szarpie. Zapomniałem jeszcze dodać że na biegu jałowym, co jakiś czas gubi obroty, ale nie jest to regółą.
D
Dudi
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 25 mar 2009, 23:02
Lokalizacja: Katowice-WNC
Kontakt:

Post autor: Dudi »

Witaj,
ja bym wymienil swiece, a przynajmniej sprawdzil jak wygladaja. No i jak dla mnie to kwestia lewego powietrza. kiedys sie z tym meczylem, tyle ze w innym gaznikowym autku. Po wymianie wszystkich mozliwych dysz, uszczelek itp musialem... wymienic gaznik-poskutkowalo.

Pozdrawiam
"Wszak polak ekspertem jest w każdej dziedzinie i wie kto jest dobry a kto do dupy..."

[size=12px]http] [/size]

Szczęśliwy posiadacz Twingo \'02, VW Polo Coupe \'89 oraz 126 elx \'97
r
reabaal
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2009, 18:58
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: reabaal »

Rozwiązaniem problemu okazała się być cewka zapłonu, okazało się że sypie iskrami i wtedy prąd nie idzie na świece, na razie trochę ją przeczyściłem bo była strasznie uwalona i objawy trochę sie zmiejszyły. Póki co jeżdżę i będę szukał na szrocie bo koszt nowej to 130-200PLN.
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

no sprawdź same styki, i czy masz dobry styk na klemach i na alternatorze. raz ogarnęła mnie ciemnośc jak się okazało że brudne styki były na przewodzie prądowym idącym z akumulaotra do alternatora.
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

co docenynowej to przesadzasz,zamiennik HANS PRIES jest całkiem przyzwoity,
Cena brutto: 78,02 zł
nazwa: Cewka zapłonowa
opis : 211905115D Cewka zapłonowa VAG 1.0-2.4i 08.80-
producent: HANS PRIES
W MAGAZYNIE: >9
info z jednego z internetowych sklepów
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

[quote="Ruszowy"]zamiennik HANS PRIES jest całkiem przyzwoity[/quote]
moim skromnym zdaniem jest to najgorszy shit jaki można kupić, długo na nim nie pojeździ.
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

[quote="siwkins"][quote="Ruszowy"]zamiennik HANS PRIES jest całkiem przyzwoity[/quote]
moim skromnym zdaniem jest to najgorszy shit jaki można kupić, długo na nim nie pojeździ.[/quote]
Oczywiście, lepiej kupić na szrocie 20letnią cewkę za te same pieniądze :P
To tylko trochę drutu w puszce. Bez przesady z tą markowością.
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
Awatar użytkownika
siwkins
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 291
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:29
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: siwkins »

[quote="Ruszowy"]Oczywiście, lepiej kupić na szrocie 20letnią cewkę za te same pieniądze :P[/quote]
Czy ja napisałem że ma kupić na szrocie? Umiesz czytać ze zrozumieniem?
[quote="Ruszowy"]To tylko trochę drutu w puszce. Bez przesady z tą markowością.[/quote]
A np. termostat to tylko kawałek blaszki i sprężynka, kupisz zamiennik i po 2-3 miesiącach jest do wymiany.
Świeca zapłonowa to tylko porcelana i kawałek metalu i może Iskra to to samo co NGK czy Beru? Zastanów się co za brednie wypisujesz.
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

zanim zaczniesz kogoś obrażać, zastanów się czy ja widzę różnicę pomiędzy świecami marki iskra czy NGK poza nazwą.
Twórca tematu i tak nie napisał na co się zdecydował więc mogę sobie powzolić na uwagi że lepiej kupic nowy zamiennik niż na szrocie więc po co te wywody o szicie?
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”