Optymalna gleba ?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""filuś""]na seryjnym amorze i skróconym springu (w porównaniu do serii) jeździ się po jakimś czasie jak taczką[/quote]

seryjny amor z krótkim springiem ma często niestety tendencje do dobijania na większych dziurach (ja też tak miałem przy B4 i Eibachu -35 mm) :blush2:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

Panowie,

Tak jak wcześniej napisano, do seryjnego amora to sprężyny nie niższe niż 40/40 chociaż i to skróci ich życie znacznie.

Jeśli chodzi o całe zestawy, sam używam Supersporta od ponad 3 lat i jeździ się dobrze (obniżenie 70/70). Oczywiście przy założonym wydechu 2 1/4" jest delikatny problem z policjantami ale daje radę.

W międzyczasie padło pytanie jak obniżyć auto o 20 mm? Można to zrobić za pomocą talerzyków obniżających, po ich zastosowaniu auto siada ok. 15-20 mm w dół.

Przypominam o dobrych cenach dla wszystkich forumowiczów na zestawy Supersport. Mimo, że zarząd klubu nie odezwał się w sprawie współpracy, proponuję dobre ceny :)

Jakby ktoś chciał spróbować Supersporta, zapraszam na jazdę testową :)
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

Myślę że optymalna wysokość to -40mm u siebie mam prawdopodobnie przód -80 tył -60 i zastanawiam się nad zmianą sprężyn na -40mm.
KONI
w
wawrzyn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 215
Rejestracja: 09 lis 2009, 11:41
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: wawrzyn »

Na zawieszeniu 40/40 tył wydaje sie niżej niż przód. Jak już kupować to 60/40 mi udało sie wyrwać taki zestaw za niecałe 3stówki - amory koni + sprężyny. Na oponach 165/65R13 będzie jeszcze komfortowo, na 175/50R13 jest juz twardo, czuje każdy wybój i nawet na równej drodze podskakuje i to na ustawieniu amora na miękko ;-) Jeżdże tak na codzień i nie ma tak źle ale trzeba uważać. Leżące policjanty nie były dla mnie problemem, teraz mogą być bo założyłem dokładke.
Awatar użytkownika
Lodzio525
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 553
Rejestracja: 30 maja 2009, 9:41
Lokalizacja: Poznań GRU

Post autor: Lodzio525 »

ok w takim razie jak springi wpływają na auto ?? I gdzie owy bajer można zakupic ?? ;)
[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=14553]Moje Tornado Red/Black Polo ]
-------------------------------------------------------
Kozienice 10r.
Wilcze Laski 10r.
Pławniowice 10r.
Ślesin 11r.
Przełazy 11r.
Dzierżązna
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

Sprężyny -40/-40 obniżą Ci samochód mniej więcej o 40 mm na seryjnych amortyzatorach.

Jeśli jesteś zaintersowany kompletem, zapraszam, zaproponuję dobrą cenę na markowe sprężyny Supersporta.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

lodzio525 z tym ze SS sa twarde :) sam mam przod -60 wlasnie supersporta :)
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Optymalna gleba ?

Seryjne zawieszenie :grin:
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

[quote=""alienek""]lodzio525 z tym ze SS sa twarde :) sam mam przod -60 wlasnie supersporta :)[/quote]

Każde sprężyny obniżające będą twarde. Taki właśnie sens, żeby przy skróconym skoku, nie wybijało kielichów, stąd większa twardość sprężyn. Czy będą to H&R czy Weitec czy Supersport będą twarde i napewno twardsze od serii.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

To może teraz zrobimy nowy trend cross country i zaczniemy podwyższać polówki np + 40 mm ;]
KONI
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

polityk sorki ale w porownaniu z weitec sa twardsze i tyle :p ja nie porownuje zaiwechy sportowej do serii .. tylko firme z firma
Wy3 szkoda ze go golfa 2 cros country tylko jedna firma robila zawieszenie :( i to cholernie drogie :/ nie ukrywam ze gdyby taki kit byl w zasiegu mojej reki to moj karawanik bylby postrachem gor :butcher:
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Wy3
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 238
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:49
Lokalizacja: Wrocław City

Post autor: Wy3 »

Cross Country znajomego był dawcą zacisków VW II do mojej poli :grin:
KONI
p
polityk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 397
Rejestracja: 15 lis 2008, 23:20
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: polityk »

Sami musimy opatentować jakieś zawieszenie i będzie +40, +60, +90, monster truck :)

To też może być ciekawe.

W zeszłym roku, widziałem 2F coupe na zawieszeniu cross country - obiekt zlokalizowany pod Berlinem, jakieś 25-30 km na autostradzie od strony południowej.
pozdrawiam
polityk

VW Golf III GTI 1.8Turbo AUQ 220+ Mulberry Edition
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

witam, jutro zakładam sprężyny -60 na przód, kupiłem org odboje z osłonami, mam pytanie czy nie trzeba ich skracać? jak tak to ile?
z
zulv
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 225
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: zulv »

Czy ktos z Was moze dysponuje fotkami polo na glebie 60/40 i 80/60 ? Jestem ciekaw jak duza jest roznica wizualnie.
Sprzedam]
1. Monowtrysk + silniczek krokowy(9k km przebiegu).
2. Licznik wersja podstawowa - od wersji 1.0 AAU.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”