wiązka silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

u
ulus9
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 09 mar 2010, 10:33

wiązka silnika

Post autor: ulus9 »

Witam wymieniłam silnik 1.0 AER na 1.4 AEX ze skrzynia i z całym osprzętem. Na starym komputerze od 1.0 odpala ale dusi się tak jakby zalewała go benzyna. ( sonda wymieniona przepustnica sprawna itp) na gazie chodzi idealnie. Jak wkładam komputer od 1.4 do zapala i za sekunda gaśnie. Doszłam do wniosku że to wina tego że nie wymieniałam wiązki;]. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym róznią się te dwie wiązki i czy jest możliwość porzeźbienia w starej wiązce :)? Jeśli tak to co tam polutować /pozmieniać?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Należy dopasować Immo do ECU VAG'iem.
Proponuję przeszukać forum i googla w tym kierunku.

W razie pytań proszę o PW.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
u
ulus9
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 09 mar 2010, 10:33

Post autor: ulus9 »

dziękuje muszę poszukać.bo właśnie mój uparty mężczyzna odktył że mamy immo.;)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Cooyon
Daj halo czy da radę zczytać PIN z immo jakoś inaczej niż VagTacho.
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Na dzień dzisiejszy nie mam innej wiedzy jak tylko kablem VagTacho z programem VagTacho 2.5
Ja mam kabel VAG K+CAN i program COMMANDER 1.4 jeszcze nie testowałem na 6N bo obecnie nie mam dostępu do auta i nie wiem czy da rade, w nowszych czyta.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

A mnie padł kabel i będę musiał zakupic coś porządniejszego. Dlatego tak się dopytuje.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Do tej akcji nie potrzeba PIN'u do IMMO :)
Przy wymianie i dopasowaniu IMMO do ECU - tak...
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
u
ulus9
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 09 mar 2010, 10:33

Post autor: ulus9 »

mam jeszcze jedno takie małe pytanie. :) Czy jak chcę z zczytać pin immo to mam podłaczyć stare ECU 1.0 czy już nowe od silnika 1.4?:)
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""Cooyon""]Do tej akcji nie potrzeba PIN'u do IMMO :)[/quote]
Należy dopasować ECU do IMMO przy pomocy istniejącego kluczyka.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”