Przepływomierz 1.9D 1997

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
Pablitko
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 22 lip 2009, 4:23

Przepływomierz 1.9D 1997

Post autor: Pablitko »

Witam...

Posiadam polo 1.9D 1997 rok. Wyczyściłem ostatnio kolektor ssący było około 3-4 mm brudu na ściankach. Auto przed czyszczeniem bardzo kopciło na czarno teraz juz nie. Obecnie przy odpalaniu (bez dodawania gazu) po jakis 2-3 sekundach auto schodzi na nizsze obroty z 1000 na 900 i zaczyna delikatnie kopcic jak lekko tylko dodam gazu wskakuje juz na normalne obrot i pozniej jest juz ok. Czy moze to być wina zabrudzonego przepływomierza ?? Czy ktoś odkręcał przepływomierz w tym modelu dojscie jest wmiare dobre... Czy jak bede chciał odkręcic przepływomierz i go wyczyścić nie przestawie czegoś i nie pogorsze sprawy????
Z góry dzieki za odpowiedzi:)
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

to w polo 1.9D jest przepływomierz? pierwsze słysze.pomyliłeś chyba obudowe kolektora ssącego z przepływomierzem. nic sie nie stanie jak ściągniesz tą całą pokrywe.raczej nie w tym tkwi twój problem.posprawdzal bym takie małe węzyki to są do recyrkulacji spalin chyba tutaj masz wszystko ładnie pokazane http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 5bde88c15a
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Pablitko W silniku 1.9D AEF nie ma przepływomierza jedynie w silnikach sdi z elektronicznie sterowaną pompą wtryskową.
Kolektor ssący jest identyczny i schemat ideowy wygląda tak: viewtopic.php?f=13&t=11034&p=131447#p131447

Proponuje poszukać i poczytać posty związane z tym modelem (najłatwiej moje posty) i zadawać nurtujące pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi w odpowiednim temacie.
P
Pablitko
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 22 lip 2009, 4:23

Post autor: Pablitko »

To nie chodzi o przepływomierz tylko jednak o zawór EGR po prawej stronie kolektora ssącego. Kolektor ssący był cały zawalony brudem to zawór EGR tez moze byc? po odpaleniu mi lekko z obrotów zchodzi jak przygazuje jest ok i delikatnie szarpie na obrotach 1800-2000.Czy jak go odkręce (EGR) mam na coś uważac zeby nie przestawic?
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

[quote=""Pablitko""]Czy jak go odkręce (EGR) mam na coś uważac zeby nie przestawic?[/quote]
Jak byś przeczytał cały temat, do którego podałem linka to nie zadawałbyś tego pytania !!

Wątek zamykam.
Proszę o dokładne przeczytanie tematu w podanym linku.
Cooyon.
Zablokowany

Wróć do „silnik”