Duzo pali aex 1.4

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
barti983
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 30 lis 2008, 15:14

Duzo pali aex 1.4

Post autor: barti983 »

Witam mialem problemy z polowka, mianowicie wymienilem przepustnice i tak mi sie wydaje ze mechanik zalozyl mi od 1,6 przepustnice. i czy to ma znaczenie iz pali mi 12,5 i nie wiem czy idzie to jakos naprawic czy trzeba wymienic przepustnice ???

//Dostałeś ostrzeżenie za łamanie regulaminu. Temat przenoszę. G.//
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

a jak z sondą lambda może to tego przyczyna ??
Obrazek
Awatar użytkownika
mario
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1781
Rejestracja: 16 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: RPR

Post autor: mario »

Zależy jak jeździsz :?: Przy normalnej jeździe nie ma opcji żeby 1.6 paliło 12,5 l szukaj przyczyny np. u mnie termostat był zepsuty i silnik nie łapał temperatury i spalanie znacznie wzrosło.
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

barti983 przyczyn dużego spalania może być wiele. Począwszy od stylu jazdy i długości pokonywanych dystansów na usterkach mechanicznych kończąc.
Przeszukaj archiwum, bo takich tematów było multum.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

tak jak koledzy wyżej napisali
ewntualnie
czyjnik temperatury
niewydaje mi sie żeby przepustnica miała jakie kolwiek znaczenie ;)
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
krzysiu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 21 lis 2008, 17:01
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: krzysiu »

Ostatnio miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Spalanie dochodziło do 12L. Jako pierwsza poszła do wymiany sonda później czujnik temp. bo wyskoczył błąd. A spalanie było nadal bardzo duże. Zabrakło mi już pomysłów i wybrałem się do mechanika. Wyprzedził mi zapłon i od razu inaczej autko się zachowywało. Zrobiło się bardziej dynamiczne i spalanie spadło. Na koniec jeszcze wywaliłem katalizator i już jest całkiem dobrze.
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

krzysiu, do jakiego spalania udalo Ci sie z tym zejsc?
Widze, ze ragiernowi zlopie 8.31, wiec chyba nie mam co panikowac przy niespelna pol litra wiekszym spalaniu, ale moze udaloby sie cos z tego odciac bez zdejmowania bardzo nogi z gazu ;)
Szczegolnie mnie interesuje jaki efekt dalo wywalenie katalizatora (po co to komu vogle? 8-) )
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Kubrick moja Pola jest eksploatowana w ekstremalnie trudnych warunkach. Pokonuje średnio 3-4 km odcinki miejskie , stojąc co chwila na światłach. Producent przewiduje przeciętne spalanie na poziomie 8,5 l/100 km, więc i tak jestem zadowolony.
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
Stawer
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 20 lis 2008, 15:17
Lokalizacja: Dublin/ Lublin

Post autor: Stawer »

Tak sie zapytam, kolega to na ktorej wyspie jezdzi ? UK czy NI.
Awatar użytkownika
krzysiu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 74
Rejestracja: 21 lis 2008, 17:01
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: krzysiu »

Kubrick
moje polo spala teraz powyżej 7L przy ostrej jeździe. Katalizator musiałem wywalić bo się zatkał. Teraz jest o niebo lepiej. Samochód jest bardziej dynamiczny i przez wywalenie kata spalanie też spadło ;)
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Stawer Twoje ostatnie pytanie było skierowane do mnie?
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
Stawer
Początkujący
Początkujący
Posty: 115
Rejestracja: 20 lis 2008, 15:17
Lokalizacja: Dublin/ Lublin

Post autor: Stawer »

Ragiern: tak do Ciebie. Sorki,ze nie podalem adresata. Widze ze masz zolte blachy stad pytanie bylo.
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

W takim już Ci odpowiadam! :D
Ja nie zasiliłem grona polskich emigrantów, a te żółte tablice, które widzisz w moim avatarze, to blachy francuskie starego typu, bez hologramu z lewej strony.
Fotka została pstryknięta tuż po ściągnięciu auta z lawety.
Pola została zakupiona od pierwszego właściciela i tak wyglądała jak na załączonym obrazku. ;)
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
Awatar użytkownika
ko zack
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1059
Rejestracja: 04 sie 2009, 16:14

Post autor: ko zack »

odswierze temat poniewarz nie chce zakładac nowego.

mi polo pali stanowczo za duzo !! ponad 12L

sonda była wymieniona na zamiennik bo mslalem ze to upalona sonda.
-termostat wymieniony,
-czujnik temp wymieniony kilka dni temu !
-wszystko drożne

ma ktos jakis pomysł ? mam ori sonde i załoze ja ale mam jeszcze wykres z VAG'a jak ktos mógłby sprawdzic czy all ok.

dodam ze wentlator załancza sie przy okolo 94 stopnie. nie wiem czy to dobrze.

Obrazek
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

a ile pali CI na trasie? takze ok 12l? jeśli na trasie pali normalnie to jest sonda sprawna. AEX duzo pali i mi takze ale 12 to i tak jest zbyt duzo. moze faktycznie nalezy ustawic zaplon jak mowi krzysiu
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”