SDI pytanie o przewody paliwowe i różnicę w silnikach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

A i zapomnialem dodac w swojej poprzedniej wypowiedzi ze kat wtrysku sie opóżnia wraz ze wzrostem cisnienia. Cos takiego mamy w TDIkach jak sie zmienia wtryski np z AHF do silnika ALH gdzie w pierwszym jest cisnienie 190-200 barow a w tym drugim silniku 220-230 barow. Kat wtrysku sie opoznia o jakies 10-15 jednostek na vagu w tdi timing. Pomylilem sie jeszcze tylko w tym cisnieniu gdzie wtryski od tdi zaczynaja juz nie rozpylac a sikać bo przy 150 barach a nie jak podalem 170.
B
Boski
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:12

Post autor: Boski »

Albo ja jestem ślepy, albo naklejki nie mam. Przegrzebałem cały bagażnik, sprawdziłem pod kołem zapasowym, zajrzałem pod wszystkie kawałki tapicerki, które dało się 'odciągnąć' i temu podobne, ale naklejki nie uświadczyłem:/
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Może została zerwana, zamalowana. Różnie może być. Podaj w odpowienim temacie nr VIN to ci powiemy z czym auto z fabryki wyjechało :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”