[quote=""Dawid_19""]ale ja niemamzaklucen przy zapalonych swiatlach.
a co do podlaczenia to antena na magnes na dachu, radio alan to model do 200zl i podlaczony pod zapalniczke.[/quote]
Kolejne błędy ort. do kolekcji i wciąż te same :banghead:
Ten model do 200 zł ma jakieś oznaczenia? Antena też ma jakieś oznaczenia?
W pierwszej kolejności odłącz od radia antenę i sprawdz czy nie ma zakłóceń [popatrz uważnie jak się pisze te proste wyrazy].
Będziesz wiedział czy zakłócenia zbiera radio przez kabel zasilający czy zbiera przez antene/kabel od anteny
Jeśli to nie będzie wina anteny czyli dalej będziesz słyszał elektrykę w radiu, to sprobuj radio podłaczyć bezpośrednio pod akumulator czyli omijając gniazdo zapalniczki.
Dodatkowo możesz sprawdzić jak radio sprawuje się w innym samochodzie. Może być tak, że to radio ma po prostu słabe filtry w sobie i zbiera wszystkie smieci.
spróbuj podłaczyć CB do akumulatora o czym pisał wcześniej Ralph
[size=12px]I miejsce megarowerek[/b]
II miejsce turniej siatkówki
Ślesin 2011]I miejsce megarowerek[/b]
III miejsce Plac Manewrowy Wyróżnienie] Derby na PJ
[img]http://
Filtry zakładane na kable niewiele dadzą. Sam kiedy testowałem wszelakie rdzenie ferrytowe i rożnica znikoma.
Często po prostu radio ma dupiate filtry, szczegolnie jesli chodzi o te wspołczesne tanie konstrukcje typu sunkery i cobry.
Pisze o wspolczesnych Cobrach, do starych dobrych Cobr nic nie mam.
Panowie mam kolejny problem a mianowicie przy zgaszonym silniku pomiary prawidłowe:
SWR na 20 = 1,1
1 = 1,5
40 = 1,5
Na zapalonym silniku, jest lipa słabo wszystkich słychać i pomiary:
SWR na 20 = 1,5
1 = 1,9
40 = 1,9
Za duże napięcie w zapalniczce?