[6n2] Serwo i nagrzewnica pytnia.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gallus
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 413
Rejestracja: 10 cze 2009, 10:11
Lokalizacja: Śląsk

[6n2] Serwo i nagrzewnica pytnia.

Post autor: gallus »

1. Niedawno kupiłem Polcie i od samego początku gdy odpali się silnik z okolic hamulca słychać dzwięk jak by powietrze uciekało. Gdy wcisnę hamulec dźwięk zanika, puszczę pedał znowu syczy. Hamulce działają perfekt ABS też. Kolega mówi że to serwo ja jestem laikiem w tych tematach więc proszę o wasze zdanie. Ze względu że jestem spłukany po kupnie auta nie uśmiecha mi się wymiana serwa około 330zł plus robocizna.
2. Czy ktoś może mi wskazać na tym obrazku
Obrazek
gdzie znajduje się nagrzewnica w 6n2? Chodzi o to że zamiast być wpięte 2 wężyki aby zachować obieg są one ze sobą spięte bezpośrednio. Podobno poprzedni właściciel (Włoch) zrobił tak żeby mu nie grzało w samochodzie.
Choć tego też nie jestem pewien. Ale efekt jest taki że nie mogę teraz odszronić szyb z rana.
Mam gdzieś trendy i style urodziłem się po to aby sam je tworzyć i wyznaczać.
Perła:http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 56&t=12121
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

nagrzewnica jest w środku natomiast węże które wchodzą do nagrzewnicy masz za silnikiem na ścianie grodziowej pod okienkiem z numerem VIN. na pewno zobaczysz dwie rurki wystające ze sciany grodziowej, na tych rurkach powinny być węże układu chłodzenia.
Awatar użytkownika
rafficz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 22 gru 2009, 11:24

Post autor: rafficz »

Jeśli ktoś odłączył nagrzewnice to tak naprawdę się okaże co z nią jest. Przeważnie przecieka lub odczepiają się cięgna od sterowania ciepłe - zimne powietrze. Jeżeli cieknie to trzeba ją wymienić i całą deskę demontować a to sporo roboty. Podejrzewam że skoro tak zrobiono to klimy brak?
Syczeć może z nieszczelnego serwa ( uszczelnienie dzwigni od serwa przy pedale hamulca jeżeli słychać z kabiny) lub przewodu od vacum pompy która daje podciśnienie na serwo.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ chłodzenia + klimatyzacja/ogrzewanie”