Gasnące POLO( brak iskry)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Gasnące POLO( brak iskry)

Post autor: krzysztoffornal »

Witam.
Jestem nowym forumowiczem.
Moje polo ostatnio dało mi się we znaki :censored:
Objawy są następujące. Auto chodzi bez zarzutu nawet 200-300km przejechanej trasy. Chopki zaczynają się po jego zgaszeniu, ponowne uruchomienie przejazd 100-500m i auto gaśnie, brak iskry, czasem na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach czasem podczas jazdy.
wymienione:
-przepustnica wraz z jej adaptacją
- czujnik halla
-czujnik temperatury
-kopułka rozdzielacza wraz z palcem
-czujnik podciśnienia
-kable Wn wraz z świecami

pompa paliwa OK

Autko było sprawdzane na Wag-u i na KTS-sie zero błedów( nawet immo ok)
Pomocy :beg: nie wiem o co chodzi mechaników czterech każdy wymieniałby co innego .

Polo 1998
Silnik AEE 1,6 benzynka , wielopunkt
VIN WVWZZZ6NZXY160008
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

To jeszcze cewka zapłonowa tak na szybko. Większość tego typu kłopotów pochodzi od niej.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Post autor: krzysztoffornal »

CEWKA NOWA ZAPOMNIAŁEM DOPISAC

A może coś instalacją elektryczną?

Może jakiś słaby punkt!!!!!!!!!!!!!!!
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="krzysztoffornal"]Moje polo ostatnio dało mi się we znaki :censored:
Objawy są następujące. Auto chodzi bez zarzutu nawet 200-300km przejechanej trasy. Chopki zaczynają się po jego zgaszeniu, ponowne uruchomienie przejazd 100-500m i auto gaśnie, brak iskry, czasem na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach czasem podczas jazdy.
wymienione:
-przepustnica wraz z jej adaptacją
- czujnik halla
-czujnik temperatury
-kopułka rozdzielacza wraz z palcem
-czujnik podciśnienia
-kable Wn wraz z świecami
pompa paliwa OK
CEWKA NOWA ZAPOMNIAŁEM DOPISAC

A może coś instalacją elektryczną?

Autko było sprawdzane na Wag-u i na KTS-sie zero błedów( nawet immo ok)
Pomocy :beg: nie wiem o co chodzi mechaników czterech każdy wymieniałby co innego .[/quote]
Ja bym zaczoł od tego,pomiary.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

To tyle jeżeli chodzi o brak iskry zawarte w tej podpowiedzi.
k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Post autor: krzysztoffornal »

Dziś było podobnie
Auto jeździło ok
Gaszone kilka razy i było ok
Później postój ok 30mninut i klapa
Zauważyłem że iskra pojawia się na środkowym kablu kilka razy i zanika.
Czy to może być cewka??
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Albo brak napięcia po kluczyku (kostka stacyjki) lub sterownik czujnik halla nie steruje cewką (czy jest bardzo gorąca cewka jak nie chce zapalić?) bo nowa nie znaczy że dobra.
k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Post autor: krzysztoffornal »

Sprawdziłem napięcie na czujniku halla jest ok


jak sprawdzić samą cewkę
jak powinna byc zasilana

jeżeli chodzi o stacyjkę to gdzie sprawdzic napięcia


:bow:
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="krzysztoffornal"]Sprawdziłem napięcie na czujniku halla jest ok.[/quote]
A wtedy kiedy nie można zapalić mierzyłeś,na cewce,czujniku,i czy wychodzi napięcie zasilające ze stacyjki na cewke.
[quote="krzysztoffornal"]jak sprawdzić samą cewkę
jak powinna byc zasilana.[/quote]

Obrazek
k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Post autor: krzysztoffornal »

no właśnie wróciłem
zero napięcia na kostce od cewki!!!!!!!!!!!

na czujniku halla jest ok
5 i 10 v
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Czyli brak napięcia na cewke choć to to samo napięcie zasilające cewke i czujnik może tam masz jakieś luzy.
Obrazek
Prąd cewki jest duży masz może słaby kontakt i raz jest a raz nie.
k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Post autor: krzysztoffornal »

a możesz napisać gdzie można sprawdzić ewentualne luzy!
a może to immo nie daje napięcia

:(
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote="krzysztoffornal"]Autko było sprawdzane na Wag-u i na KTS-sie zero błedów( nawet immo ok)[/quote]
Imo dobre.
Luzów szukaj na wtyku do cewki,kabel zasilający sprawdż.
Obrazek
k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Post autor: krzysztoffornal »

możesz napisać jakie tam powinno być napięcie na kostce od cewki
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Na podanych fotkach masz napisane 11.5V mogą sie różnić w zależności od stanu akumulatora.
k
krzysztoffornal
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 21 sty 2010, 18:44

Post autor: krzysztoffornal »

ok

znowu postał i zapalił
pojawiło się napięcie na kostce cewki
ciekawe kiedy zniknie

pozdr
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”