centralny zamek wyłacznie autoblokowania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Jasne, że się da, jak i wiele rzeczy. Całą dokumentację ze schematem instalacji mam w PDF-ie.
Interesuje Cię to, co zaznaczone na pomarańczowo.

INSTRUKCJA OBDŁUGI ALARMU FIGHTER-PK
UZBRAJANIE ALARMU
Przy wyłączonej stacyjce nacisnąć przycisk pilota (zamknięta kłódka) jeden raz, syrenka wyda jeden dźwięk, kierunkowskazy błysną jeden raz, zamek centralny zamknie Sie, Dioda LED po 3 sek. zacznie migać, zapłon zostanie odcięty po 8 sek.
CICHE UZBRAJANIE
Przy wyłączonej stacyjce nacisnąć przycisk pilota (głośnik X) jeden raz, syrenka nie odezwie się, kierunkowskazy błysną jeden raz, zamek centralny zamknie się, Dioda LED po 3 sek. zacznie migać, zapłon zostanie odcięty po 8 sek.
OZBRAJANIE ALARMU
Nacisnąć przycisk pilota (otwarta kłódka) jeden raz, syrenka wyda dwa dźwięki, kierunkowskazy błysną dwa razy, zamek centralny otworzy się. Jeżeli drzwi nie zostaną otwarte przed upływem 25 sek. system automatycznie zamknie zamek centralny i przejdzie w stan uzbrojony.
W opcji cichego rozbrojenia alarmu nacisnąć przycisk pilota (otwarta kłódka) jeden raz, syrenka
nie odezwie się, kierunkowskazy błysną dwa razy, zamek centralny otworzy się. Jeżeli drzwi nie zostaną otwarte przed upływem 25 sek. system automatycznie zamknie zamek centralny i przejdzie w stan uzbrojony.
LOKALIZACJA POJAZDU
W stanie uzbrojonym, nacisnąć przycisk w pilocie (zamknięta kłódka) jeden raz przytrzymując przez dwie sek. , syrenka zacznie odzywać się, a kierunkowskazy będą błyskać przez 15 sek., w celu zlokalizowania pojazdu na parkingu. W stanie uzbrojonym, nacisnąć przycisk w pilocie (głośnik X) jeden raz przytrzymując przez dwie sek. , tylko kierunkowskazy będą błyskać przez 15 sek., w celu zlokalizowania pojazdu na parkingu.
ALARMOWANIE
Gdy system jest uzbrojony, jeżeli nastąpi otwarcie drzwi, zbicie szyby, lub pojazd zostanie potracony, uderzony lub przesunięty system alarmowy ulegnie wzbudzeniu i syrenka zacznie sygnalizować a kierunkowskazy błyskać. Alarm wyłączy się automatycznie po upływie 35 sek.
Aby przerwać alarmowanie przed upływem 35 sek. Należy nacisnąć przycisk pilota (zamknięta kłódka), alarmowanie ustanie a system alarmowy pozostanie w stanie uzbrojonym.
OPCJE CENTRALNEGO ZAMKA
W czasie jazdy można otworzyć i zamknąć centralny zamek naciskając przycisk (otwarta kłódka) lub (zamknięta kłódka) nie włączając systemu alarmowego. Drzwi pojazdu musza być wszystkie zamknięte a kluczyk w stacyjce w pozycji włączonej. Zamkniecie centralnego zamka nastąpi również, gdy drzwi pojazdu będą wszystkie zamknięte a kluczyk w stacyjce w pozycji włączonej w ciągu 5 sek. po wciśnięciu pedału hamulca.
PRZYPOMNIENIE O UZBROJENIU
Jeżeli system nie zostanie uzbrojony po 10 sek. od opuszczenia zaparkowanego pojazdu, syrenka wyda dźwięk 3 razy i kierunkowskazy w tym czasie błysną 3 razy w celu przypomnienia, aby uzbroić system alarmowy.
SPRAWDZENIE NIEDOMKNIETYCH DRZWI
Aby sprawdzić czy wszystkie drzwi zostały domknięte należy nacisnąć przycisk pilota (zamknięta kłódka) jeden raz, syrenka odezwie Sie przez 1,5 sek. – sygnał ostrzegawczy. SAMOUZBROJENIE
Po rozbrojeniu systemu alarmowego, jeśli w ciągu 25 sek. nie zostaną otwarte drzwi lub nie zostanie uruchomiony pojazd ( kontrolka LED błyśnie 25 razy ) system uzbroi się ponownie.
KONTROLKA LED
SYSTEM ROZBROJONY: kontrolka LED nie świeci.
SYSTEM UZBROJONY: kontrolka LED zapala Sie cyklicznie.
OSTRZEŻENIE: kontrolka LED świeci Sie.
POWIADOMIENIE O WZBUDZENIU ALARMU
W stanie uzbrojonym, jeśli doszło do wzbudzenia alarmu to przy rozbrojeniu syrenka odezwie Sie 3 razy i kierunkowskazy błysną 3 razy.
PAMIEC SYSTEMU PRZY BRAKU ZASILANIA
Jeśli zasilanie systemu zostało odłączone i ponownie włączone to ustawienia nie ulęgają zmianie.
AWARYJNE ROZBRAJANIE/UZBRAJANIE SYSTEMU
Należy włączyć kluczyk do stacyjki i od pozycji włączonej do wyłączonej przekręcić kluczyk 10 razy, aby rozbroić lub uzbroić alarm.
KODOWANIE I WYKODOWYWANIE PILOTÓW
Należy włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić z pozycji wyłączonej do włączonej 8 razy bez przerwy. Gdy kierunkowskazy zapala Sie system jest w stanie programowania, wtedy należy nacisnąć jakikolwiek przycisk pilota, aby wpisać kod. Można tak wpisać 4 piloty, piaty wyrzuci pilota pierwszego. Po tym jak syrenka odezwie Sie 1 raz i kierunkowskazy zgasną wprowadzanie kodów pilotów jest zakończone. Jeżeli nie zostanie wciśnięty żaden przycisk pilota i zostanie zamknięty cykl programowania, wszystkie piloty zostaną wykodowane.
OBSŁUGA AUTOMATYCZNEJ FUNKCJI CENTRALNEGO ZAMKA
Należy otworzyć centralkę systemu i odszukać przełącznik JP1 i przełączyć go w pozycje OFF aby odłączyć automatyczna funkcje centralnego zamka lub przełączyć w pozycje ON aby ja włączyć.
Awatar użytkownika
siwylol2
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:02
Lokalizacja: Rozgarty kolo Torunia

Post autor: siwylol2 »

dzieki bardzo za info na ten temat . Pozdrawiam
to jesli chodzi o automatyczne blokowanie dzwi podczas jazdy jak nalezy wyłaczyc ta funkcje?
VW Polo 1,9 D 1996r
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Człowieku czytaj, co do Ciebie pisze [quote=""vjarecki""]Interesuje Cię to, co zaznaczone na pomarańczowo[/quote] jak dziecko za rączkę trzeba prowadzić....
[quote=""vjarecki""]OBSŁUGA AUTOMATYCZNEJ FUNKCJI CENTRALNEGO ZAMKA
Należy otworzyć centralkę systemu i odszukać przełącznik JP1 i przełączyć go w pozycje OFF aby odłączyć automatyczna funkcje centralnego zamka lub przełączyć w pozycje ON aby ja włączyć.[/quote] Dzieciątko zobaczy na foto w czerwonej ramce zaznaczony JP1
Obrazek
Awatar użytkownika
siwylol2
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:02
Lokalizacja: Rozgarty kolo Torunia

Post autor: siwylol2 »

pod pojeciem automatycznej funki centralnego zamka moze kryc sie równiez inna rzecz np zamykanie automatyczne wszystkiech drzwi po włączeniu centralnego zamka pilotem czy sie myle to prosze mnie poprawic ale chcialem sie upewnic a nie grzebac w centralne na ktorej sie nie znam . Od tego jest forum zeby pytac nie kazdy jest tu elektronikiem i nie zajmuje sie alarmami. Wole sie dwa razy zapytac niz raz spier**** i płacic. teraz juz sie upewnilem ze chodzi o to czego szukalem.
VW Polo 1,9 D 1996r
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Rzeczywiście jak się nie ma najmniejszego pojęcia to myśleniem nie nadrobi… [quote=""siwylol2""]pod pojeciem automatycznej funki centralnego zamka moze kryc sie równiez inna rzecz np zamykanie automatyczne wszystkiech drzwi po włączeniu centralnego zamka pilotem [/quote] A widziałeś żeby zamykać pilotem kolejno pojedyncze drzwi ? Nawet nie chciało Ci się samemu czegoś poszukać tylko idziesz na łatwiznę i zadajesz pytania.
Zaczynam żałować, że w ogóle się odzywałem, za taką usługę zapłaciłbyś minimum 50zł a tu mi jeszcze pryszczysz…
m
marpop11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 2010, 16:03

Post autor: marpop11 »

Witam Mam takie pytanie : posiadam centralny zamek w swojej polówce ten hydrauliczny i chciałbym wymienić w nim sama centralkę bez siłowników bo mam tylko jeden pilot a on już szwankuje czy ta centralka czymś się rożni od takiej elektrycznej czy mogę każdy rodzaj podłączyć?
Awatar użytkownika
k4m1l
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 22 maja 2009, 17:28
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: k4m1l »

Każda centralka różni się wtyczkami i pinami w niej, więc tylko musisz dojść po schemacie i opisie gdzie jaki kabelek zamienić i wszystko będzie grało
Obrazek
m
marpop11
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 11 sty 2010, 16:03

Post autor: marpop11 »

Tak ale to pewnie nie wypali bo ja mam chdrauliczne siłowniki i pewnie centralka tez jest jakas szczególna
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”