[6n] Problem z odpaleniem przy dużej wilgoci... POMOCY

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lukaszxx007
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 02 mar 2010, 16:34

[6n] Problem z odpaleniem przy dużej wilgoci... POMOCY

Post autor: lukaszxx007 »

Witam
Mam problem odnośnie odpalania przy dużej wilgoci albo po umyciu auta.
Wystarczy że ato stoi w garażu przez cały dzień a na drugi już ma problemy z odpaleniem.
Gdy będę auto odpalał codziennie to nie będzie problemów.

Jeżeli auto stoi prez dzień i całą noc a jest duża wilgoć to odpala tak za 5-8 razem gdy przekręcę kluczyk.
Czasem jest tak że załapie ale zaczyna się jakby dusić i gaśnie. Gdy kolejny raz go odpalę to już mniej się dusi ale gdy tylko dodam gazu żeby wyjechać z garażu to również się dławi , czasem też na 2-biegu szarpie a później gaśnie.

Gdy auto już sie wyksztusi i się rozgrzeje to nie mam z nim żadnych problemów.
Acha zanim auto się rozgrzeje to przy ostrym hamowaniu i szybkim ruszaniu, kontrolki licznika zaczynaja lekko migać, a później ustają.

Wymienione zostały : kable, kopułka, palec, świece (wszystkie części beru) akumulator (centra)
Nie wymieniłem tylko cewki która wzbudza moje podejrzenia ale nie chcę strzelać w ciemno.

Proszę o porady
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

ja niestetety stawiałbym na cewkę - ale najpierw obadaj sam przewód od kopułki do cewki.

te przygasanie kontrolek, duszenie to ewidentnie utrata iskry wg mnie.

chyba ze masz filtr powietrza zepchany masakrycznie - ale bys go musial nie wymieniac baaardzo dlugo.

ciekawe jakbys spróbował zmierzyć ładowanie na wilgotnym silniku - zapewne będzie ok - ale dla pewności.
Bo czerwone jest szybsze

cFk
l
lukaszxx007
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 02 mar 2010, 16:34

Post autor: lukaszxx007 »

filtr powietrza był wymieniony jakieś 5 m-cy temu
przewody sprawdzone

też myślę że to cewka więc chyba zakupię bo jak by nie patrzeć to ma już prawie 10 lat
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Najprostrzy sposobem sprawdzenia cewki to przy odpalonym aucie wziąć zraszacz i psiknąć troche na cewke, jak zgaśnie to cewka kaput. Może to głupie ale sprawdza się:)
PozdraVWiam
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Miernik w dłoń. Zmierzyć obwody cewki i dodatkowo sprawdzić przebicia. Prawdopodobnie pęknięty korpus cewki. Już przy sporej wilgotności powietrza zaczynają się problemy.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”