zapala i gaśnie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

zapala i gaśnie

Post autor: m911 »

Coś się dzieje z moim POLO, nieważne czy zimny czy ciepły, odpali i za chwile obroty spadają i gaśnie (nawet jak próbuje dodać gazu) dzieje się tak średnio 2 razy (czytaj odpali i gaśnie, odpali i gaśnie) i za 3 razem jest normalnie (czytaj normalnie chodzi - odpali i już nie gaśnie) i nie ma reguły, jednego dnia cały czas odpala i nie gaśnie, a są takie dni co po zgaszeniu dziada znowu się to dzieje (gaśnie)

Sorki że tak nie po polsku napisałem ale chciałem dobrze wytłumaczyć.

Może wiecie co mu dolega ? :piwo:
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

Już patrzyłem na te tematy, nic mi nie mówią, nie mam immobilizer, nieważne czy zimno czy ciepło

szkoda że lapa mam uszkodzonego i do vag-a nie moge podłączyć :glare:
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba wszystkie polo miały immo ;p
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote="bleah1986"]Nie wiem czy dobrze pamiętam ale chyba wszystkie polo miały immo ;p[/quote]
Chyba dobrze pamiętasz :D Wymień kopułkę i palec rozdzielacza.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

Jeżeli miały fabryczny to musiały się znajdować w tym samym miejscu, czyli gdzie ?
(mówicie o tym przy kluczyku ? to owego nie mam - a mam 2 ori kluczyki)
jeżeli to imo by odcinał, to nie odpalałby w ogóle (?)

JuStIcE Wymień kopułkę i palec rozdzielacza.
Wyjaśnij dlaczego to akurat jest przyczyną... wymienię i znowu będzie to samo ?
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote="m911"]Jeżeli miały fabryczny to musiały się znajdować w tym samym miejscu, czyli gdzie ?
(mówicie o tym przy kluczyku ? to owego nie mam - a mam 2 ori kluczyki)
jeżeli to imo by odcinał, to nie odpalałby w ogóle (?)[/quote]

Immo to taka malutka pastylka, o wymiarach jakieś 3x3x12 mm (może i mniejsze). Nie ma go przy kluczyku, tylko w tym plastiku, z którego wystaje grot. A na stacyjce jest taki ring, który odbiera z niego sygnał. Jak masz ori kluczyki, rozbierz jeden. jestem w 99% pewny że znajdziesz tam immo.

A co do kopułki i palca, kolega miał podobne objawy w Ibizie. Wymienił i po problemie.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

ja tu nie widze imo

Obrazek

sorki za jakość ale robione na szybko telefonem
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

m911
rozbierz kluczyk bo rentgenu w oczach nie masz :D bo ja nie mam :P
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

m911
Musisz rozpołowić obudowę kluczyka. Immobilizer jest schowany tak jakby obok znaczka VW od strony grota.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

Oo

A myślałem że tak wygląda kluczyk z imo
Obrazek

jednak się myliłem, u mnie też jest (thx chłopaki :piwo: :grin: )
Obrazek

Wyjąłem imo i próbowałem odpalić i taka sama reakcja, czyli zapala i gaśnie, włoże imo i zapala i chodzi :grin:

Powiedźcie mi dlaczego tak się dzieje ? imo nie zaskakuje czy co ? :D

:commando:
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

czasami tak jest, jeśli masz drugi kluczyk to spróbuj tamten poużywać i napisz czy też tak samo się dzieje tzn że zapala i gaśnie :p
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote="m911"]jednak się myliłem, u mnie też jest[/quote]
No widzisz? :) A co do immo, ten typ tak ma. Możesz spróbować go wyrzucić (czyt. "unieszkodliwić"), ale taka operacja kosztuje pewnie ze 200 zł. Ja u siebie sprawę rozwiązałem dość prymitywnie, ale skutecznie :D Jak dorabiałem kluczyk tak żeby mieć scyzoryk, wyjąłem immo ze starego kluczyka i przykleiłem gada obok stacyjki :P A co do kluczyka, oprócz swojego pokazałeś ten od wersji po delikatnym lifcie (tej z nowymi zegarami - po 97 roku).
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”