[6N] Wspomaganie do - spis części i jak zamontowac

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
kukiz18
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2008, 8:43
Lokalizacja: Mierzęcice

[6N] Wspomaganie do - spis części i jak zamontowac

Post autor: kukiz18 »

Witam wszystkich, kiedys na starym forum byl manual jak krok po kroku zamontowac wspomaganie, i co jest do tego potrzebne, ma to ktoś jeszcze?
Jak ktos ma problemy z LPG, chętnie pomogę :]
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

M
MJK
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:51

Post autor: MJK »

Witam, mam wspomaganie w swoim Polo jednak wygląd części i ich opis jest inny jak w manualu[quote=""Goozik""]http://www.vwpolo-klub.pl/forumarch/vie ... hp?t=21140[/quote]
Moim zdaniem można posiłkować się manualem jednak byłoby lepiej zdobyć informację np. w serwisie jakie konkretne części były montowane w Twoim typie Polo w wersji ze wspomaganiem.Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

mysle ze z tym zadnej filozofi nie ma.1.0 1.4 1.6 maja takie same czesci.byc moze ze wygladaja troszke inaczej.ja swoje zalozyłem do 1.6 i smiga bez problemu....wzrokowo wydaje sie wszystko podobne.z reszta prosze przeczytac opis i bedzie wszystko wiadomo.pozdro :mrgreen:
Awatar użytkownika
kukiz18
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2008, 8:43
Lokalizacja: Mierzęcice

Post autor: kukiz18 »

macie jeszcze gdzies tego manuala? bo link nie dziala:/
Jak ktos ma problemy z LPG, chętnie pomogę :]
Awatar użytkownika
gregorib
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2008, 12:29
Lokalizacja: Tryszczyn

Post autor: gregorib »

Również dołączam się do prośby :D Jeśli byłby ktoś tak miły i podał instrukcję jeszcze raz ;)
Nie ważne czy wygrasz o metr czy o kilometr...wygrana jest wygraną
n
norekuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 06 gru 2008, 23:11
Lokalizacja: Bydgoszcz / North Shields(UK)

Post autor: norekuk »

Hej :) Dołączam się również do prośby ;) Parę dni temu naszło mnie na założenie wspomagania ;) Więc chcę poczytać co potrzebne, zakupić i do dzieeeła ;)

Pozrawiam
Noreek :D
Jest --> Variat vel Groszek 1.9 sdi Variant

Było -> Poluś 1.4L \'96 Anglik
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Obrazek

Lista potrzebnych części:
Przekładnia ze wspomaganiem - 6N1 422 061C, 6N1 422 061CX, 6N1 422 061E, 6N1 422 061EX (pasuje również z Polo 6N2, Seat Arosa, VW Lupo)
Pompa wspomagania - 6X0 422 154 (72BAR), 6X0 422 157 (90BAR) - można zastosować obie, polecam mocniejszą
Koło pasowe pompy wsp. - 030 145 269A lub 038 145 255D - zależne od wersji silnikowych
Uchwyt pompy i alternatora - 030 145 167D
Pasek wielorowkowy - 030 145 933T
Zbiornik oleju - 6N0 422 371B (silniki benz.) 6N0 422 371C (silniki wysokoprężne)
Przewód wsp. od zbiornika do pompy - 6N0 422 881A (silniki benz.) 6N0 422 881B (silniki wysokoprężne)
Przewód wsp. od przekładni do pompy - 6N1 422 893H (silniki benz.) 6N1422893G (silniki wysokoprężne)
Przewód wsp. od przekładni do zbiornika - 6N1 422 891B
Olej hydrauliczny - ozn. G002000 (zielony)

+ śruby i o-ringi - mogę podać nr części jak zajdzie taka potrzeba
Awatar użytkownika
Kondzior
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 30 gru 2008, 21:23
Lokalizacja: Bielsko City Biała

Post autor: Kondzior »

a jest sens zakładać wspomaganie? (oczywiście pewnie sam bym sobie założył gdybym miał te 800-900 zł + umiejętności techniczne), ale słyszałem że w 6n-kach wspomaganie słabe jest... a w autku które waży 880 - 900kg da sie wyzyc bez wspomagania. Chyba, że mi powiecie że koszty są mniejsze i nie trzeba być mechanikiem ani skończyć technikum żeby się do tego zabrać i gra jest warta świeczki to we wrześniu też sobie sprawie :D no i części na szrotach czy jakieś zamienniki?
Obrazek
M
MJK
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:51

Post autor: MJK »

Witam,dołożę swoje zdanie do tematu.Już w starym forum pisałem o problemie z przeciekającym przewodem od maglownicy do zbiornika plynu (powrót).Dałem do naprawy, koszt 50,- i dalej cieklo.Dolewałem płynu co pewien czas i tak do 06 kwietnia.Kupiłem nowy przewód 340,- założyłem go sam, na odkręcenie starego i dokręcenie nowego musiałem poświęcić klucz oczkowo-płaski. Klucz przeciołem na pół a w części z oczkiem wyciłem frgment ,który ułatwił włożenie klucza na nakrętkę przewodu. Ta operacja na kluczu była konieczna ze względu na mało miejsca przy maglownicy. Gdybym miał dokładny wymiar nakrętki tego przewodu kaszt by był mniejszy.Chciałem zapytać Was klubowiczów o ten wymiar, ale strona klubu miała problemy.Pozdrawiam
n
norekuk
Początkujący
Początkujący
Posty: 119
Rejestracja: 06 gru 2008, 23:11
Lokalizacja: Bydgoszcz / North Shields(UK)

Post autor: norekuk »

a czy jakiś opis mniej więcej co i jak pokolei posiada ktoś z was ?
Jest --> Variat vel Groszek 1.9 sdi Variant

Było -> Poluś 1.4L \'96 Anglik
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”