Witam. Dzisiaj zagazowałem swoją polo. Wszystko działa jak należy.. przynajmniej mi się tak wydaje. wcisnę pedał gazu i od razu silnik się przełącza na lpg. I zapala się czerwona i zielona lampka. A gdy jadę z góry i całkiem bez wciśniętego pedału lampka czerwona gaśnie a zielona dalej świeci. a gdy wcisnę tylko pedał od razu świeca się dwie. tak powinno być?
zielona informuje cie ze jedziesz na gazie a nie na benzynce- oczywiscie jesli nie miga- stale zielone swiatlo oznacza jazde na gazie, a czerwona dioda oznacza rezerwe gazu... normalne ze jak jedziesz pod gorke czy z gorki to plynny gaz sie przemieszcza, stad znikajace czerwone swiatelko. pozdrawiam
"...Uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski..."
Dzięki wielkie kolego. Już się denerwowałem... czyli wszystko jest ok. mam tylko właśnie gazu za 20 zł i nie dolewałem nic. Tylko ile zalał mi ten gaziarz a zrobilem już 40 km. Jutro zaleje na max. Ja tez pozdrawiam.
tomekpolo mam identyczny silnik i instaleke identyko...po 1000 km zalecaja jechac na przeglad ale jak bedzie wszycho ok to dopiero po 10000 jedz na przeglad i ustawia ci ponownie gaz... ja tak zrobilem i wczesniej za jakies 18 zl robilem 100-120 km teraz spokojnie za 15 zyli zrobie tyle samo...tylko pamietaj o wymianach filtrow- podstawa i kabli WN.pozdrawiam
"...Uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski..."
U tu macie "przewagę" jedopunktu nad MPI, sam od ponad 6 miechów zastanawiałem sie nad instalacją gazowa, ale niestety AEX = MPI = sekwencja = 2500zł, a jaki jest sens pakowania 1/3 wartości auta w 15-sto letnie cztery kólka :/ jeszcze przy 1400zł pewnie bym sie skusił.
no ja miałem ten sam dylemat, gość krzyknął mi 2 tyś za instalację III generacji ale nie sekwencję także podziękowałem,
Też jestem tego zdania, że do leciwego autka wbijać gaz który jest prawdopodobnie wart tyle co 1/3 lub 1/4 wartości aktualnej samochodu to trochę głupia inwestycja.
Za 1200-1400 to bym się skusił ale póki co to kicha...
Póki co leję benzynę ze wschodu za 3,20 zł także jest ok, przy orlenowskiej to bym już dawno zdechł bo jest po 4,55..... :banghead:
sorrki za ot ale ja kupilem "felerne " autko od frajera... jechalem z kolesiem, ktory "zna sie" na samochodach i wrabal mnie na mine... za utko dalem 5600... potem blacharz 1200... i stwierzdzilem ze i tak bede w plecy chcac sprzedac poli wiec zrobilem wszytko co musialem aby motor poli i stan blacharski byl w miare bardzo dobry i doszedlem do wniosku ze wstawie lpg gdyz pozostane przy autko do momentu "zajezdzenia". puki co 15sto latka sprawuje sie bardzo dobrze.jak wiadomo nie jest to noiwe auto wiec co jakis czas trzeba robic jakies drobne rzeczy ale jak wiemy samochody to skarbonki pozdrawiam
"...Uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski..."
Witam wszystkich, też chcę założyć gaz bo benzyna codziennie jest droższa i pod dystrybutorem robię tak: :beg: W związku z tym moje pytanko jest takie: czy wszystkie ADX-y są na jednopunkcie czy są możliwe inne rodzaje wtrysku? Jak wygląda sprawa kolektora, we wszystkich był montowany plastikowy?