Ja mialem ale w golfie MK4 1,9 T
DI 101 km
poszukaj na necie jest tego pelno chodzi o zawor N75 wpisz w google i znjadziesz
trzeba go wymontowac, rozkrecic i przeczyscic, ja wlasnie wczoraj sie z tym meczylem
pojechalem na trase ok 150 km/h i turbina dalej dzialala, ale wiecej juz sie nie rozpedzalem bo sie miski krecily, a wczesniej przy ok 100 -120 odcinalo i przy wyprzedzaniu byl problem. Tez musialem sie zatrzymac wylaczyc silnik i wlaczyc ponownie zeby dzialalo. samochod przechodzi wtedy w tryb awaryjny tzw. "notlauf" zeby nie uszkodzic silnika.
Jeszcze podepne go pod kompa jak mi przyjdzie kabel zeby sprawdzic czy wszystko ok.
Niestety polo mam w benzynie, wiec nie wiem gdzie sie znajduje ten zawor, w golfie jest w okolicach przedniej szyby pod maska, znajdziesz na necie zdjecia to zobaczysz. Jesli to nie N75 to moze czyszczenie, regeneracja turbiny, ale mysle ze czyszczenie albo w ostatecznosci wymiana N75 rozwiaze problem

pozdrawiam