dusi się, śmierdzi paliwem

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

dusi się, śmierdzi paliwem

Post autor: McGrady »

Witam.

Mam kilka pytań odnośnie mojej polówki. Ostatnio coś zaczęła mi szwankować a mianowicie: śmierdzi od czasu do czasu paliwo w środku - ale to najmniejszy problem, otóż większym problemem jest to że zaczęła "kaszleć". Jak tylko odpalam i chwile postoi na wolnych obrotach to są lekkie kaszlnięcia, jak gdyby dostała za dużo powietrza ewentualnie za mało paliwa, gdy jadę na jeszcze nie rozgrzanym silniku jest tak samo. Jest to strasznie denerwujące. Natomiast gdy silnik się już rozgrzeje problem zazwyczaj znika, od czasu do czasu i na ciepłym zdarzy się "kaszlnąć".
Sprawdzałem polówkę pod Vagiem. Błędów żadnych nie wykryło ale za to gdy robię "test wyjść" to pokazuje informacje: "1247 - Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym" i pod maską coś cyka... lekko. natomiast gdy na odpalonym silniku robię test wyjść to nie wyskakuje żadna taka informacja.

Czy ktoś wie co może być problemem ?

(świece i filtry wymienione a przepustnica wyczyszczona)
Awatar użytkownika
ql89
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ql89 »

a filtr paliwa wymieniłeś również? może to on jest sprawcą jeśli mówisz że za mało benzyny dostaje :?:
ewentualnie poczytaj również viewtopic.php?p=71075
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

wszystkie filtry mam powymieniane, oprócz filtru kabinowego.
po wymianie świec i filtru paliwa na chwile ustał opisywany problem, lecz teraz (jakiś miesiąc po wymianie) znowu jest to samo.
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

sprawdź odme i przewody WN
Bo czerwone jest szybsze

cFk
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

no właśnie... przewody...
podczas wymiany świec jeden przewód został wyrwany z tej metalowej osłonki, później jakos dało rade to zrobić, no i po wymianie nie było wyżej wymienionych objawów a teraz znów się zaczęły.

a wiecie może dlaczego śmierdzi paliwem ? (spalanie nie uległo zmianie i jest w normie)
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

u mojego ojca tez smierdzialo paliwem okazalo sie ze byl sparciały przewod powrotny i leciutko sie saczylo;) Posprawdzaj najpierw wszystko co wiaze sie z ukladem zasilania.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

chyba tak będę musiał zrobić.

a co z tym "kasłaniem" ?
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

no jak masz nieszczelny przewod zasilajacy albo uszkodzony to stad kaslanie bo nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa i z nieodpowiednim cisnieniem.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

Witam ponownie, niestety moje polo nadal szarpie, mimo wymienionych przewodów, kopułki a także palca.

Czy ma ktoś może jakiś pomysł od czego to jest ? (przy szarpaniu nie spadają obroty)
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

a filtr paliwa sprawdziles ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
M
McGrady
Początkujący
Początkujący
Posty: 118
Rejestracja: 11 paź 2009, 21:48
Lokalizacja: Radom

Post autor: McGrady »

tak jest wymieniony na nowy.
przestało już śmierdzieć paliwem.

więc; filtr paliwa, powietrza, oleju, olej, świece, palec, kopułka i przewody są wymienione, a także jest wyczyszczona przepustnica... i nadal szarpie. ktoś może wie od czego to może być ?
Awatar użytkownika
ql89
Początkujący
Początkujący
Posty: 180
Rejestracja: 17 lis 2008, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ql89 »

u nie szarpał przy uszkodzonej cewce, ale do tego dochodziły problemy z odpalaniem- może u Ciebie to początki "końca" cewki...
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”