Wymiana bloku silnika? czy jest sens?

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

p
paki82
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 19 sty 2010, 9:55

Wymiana bloku silnika? czy jest sens?

Post autor: paki82 »

Witam
Jak w temacie ale po kolei. Najprawdopodobniej mechanik przy wymianie uszczelki pod głowicą przekręcił gwinty w bloku silnika i niestety 3 szpilki nie trzymają. Nie potrafię mu tego udowodnić więc podpowiedział mi ktoś że najlepiej kupic nowy silniczek i tyle. Ale znalazłem na alledrogo sam blok do mojego silnika. Koleś twierdzi że jest to blok z silnika który był zatarty na panewkach czy coś takiego i że blok jest ok. 150 zł + wysyłka to by mnie urządzało bo silnik ok 700 - 1000. I teraz pytanie czy to ma sens wymiana?? mechanikk twierdzi że nie bo może później olej brac itd. może macie silnik 1,0 AER 97 rok w obrej cenei :) ??

Co robić bo samochód rozebrany stoi 3 tydzień i nie wiem co począć.
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

masz rozebrany silnik zobacz jak to wygląda.
Jak masz silnik dobry nie narzekałes - i po rozebraniu tez wygląda ok. to go rób.
dasz 1000 za silnik którego nie prześwietlisz i też może Ci olej brać - przy czym branie oleju to będzie mniejsze zło w porównaniu tego co można kupić
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

Post autor: Bartosz85 »

A nie ma takiej mozliwosci zeby rozwiercic te dziury nagwintowac wiekszym gwintem wkrecic takie "sprzezynki" "przejsciowki" ktore od zewnatrz maja ten wiekszy gwint a w srodku ten mniejszy ktory zostal zerwany?? Mojej mamie w renault megan, z tego co pamietam pokrywe zaworow tak robili ale czy blok tez da rade nie wiem.
Awatar użytkownika
Trancer_GTR
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 227
Rejestracja: 11 lis 2008, 17:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trancer_GTR »

Naprawiałem w taki sposób blok silnika w 1.4 AUD, gwinty w bloku zostały nagwintowane na większy wymiar i zastosowane śruby, bodajże M11x1.5 - od Lanosa 1.5 DOHC :) i jak na razie silniczek śmiga już ponad rok. Żadne sprężynki nie wchodzą w grę - za duży moment dokręcania.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”