[86c2f] Gaśnie, obroty za nisko spadają, brak mocy.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

czekam na wiesci:)
PozdraVWiam
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

No i nadal to samo choć czasami jakby troche lepiej, majster sie poddał. Ale inny doradzł żeby pojeździć na polskiej benzynie (do tej pory była ukraińska benzynka 3,4 zł/literek) i dolać specyfiku na przeczyszczenie układu paliwowego, a jakto nie pmoże to będzie nadal szukał co to ??

A co do falowania obrotów to może silniczek krokowy?????????
U mnie obroty ok tylko zgasnąć potrafi na wolnych i przy gwałtownym wciśnięciu gazu się dławi jak złapie temp. tak koło 80 stopmi. :piwo:

Posty proszę edytować/ Bruczyk
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Krokowiec sprawdzony siedzialy2 sztuki;) kolego wiertarka13 zrób adaptacje położenia przepustnicy. Ja u siebie ze wzgledu na to ze ma to swoje lata i kilometry przejchane zwiekszylem cit napiecie na całkowicie zamknietej;)
PozdraVWiam
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

A jak zrobić tą adaptacje ?????????
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

[quote=""wiertarka13""]A jak zrobić tą adaptacje ?????????[/quote]

uzyj opcji SZUKAJ - wtedy adaptacja zawsze wychodzi :)


EDIT:

odnosnie kulawych obrotow i w moim przypadku gasniecia - zatkalem wezyk podcisnienia do przepustnicy i auto zaczelo chodzic normalnie a zamontowany stozek i tak daje duzo powietrza wiec to podcisnienie nie jest u mnie potrzebne
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

Potrafi zgasnąć na wolnych i szarpie przy dodaniu gazu ale tylko jak temp. dojdzie do 80 stopni.
VW polo 1.3 benzyna 1992r - obroty są normalne.
Czujnik temp. wymieniony 2 szt. czujnik położenia przepustnicy też, guma pod wtryskiem ok, świece i przewody ok, filtr paliwa wymieniony, podciśnienie ok i inne przewody.
Został krokowiec - czy on może dawać takie objawy???????????????? :?: :?:
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""wiertarka13""]Został krokowiec [/quote]
... i ciśnienie sprężania.
Sprawdzałeś?
Jak wyglądały świece przy wymianie? Wszystkie maiały taki sam nalot?
Olej bierze?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

Oleju nie bierze , świece ok, nie mulim się tylko na raptowne wciśnięcie gazu z niskich obrotów się dławi a potem jak złapie to wszystko ok , odpala bez problemu...
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""Cooyon""]ciśnienie sprężania.
Sprawdzałeś?[/quote]
?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

Dzisiaj jade do innego majstra zobaczymy co on mi powie ?????????? :idea:
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

Wiertarka13 jakie świece masz zamontowane? Gdy kupiłem swoje polo 5 lat temu były NGK - silnik pracował bez zarzutów, potem gdy założyłem gazownik i okazało się na przeglądzie że spaliny są nie tegez, w serwisie założyli mi boscha. Od tego czasu różne przypadki dręczyły silnik jak nie hall to cewka albo zamarznięty tłumik końcowy, ale nigdy silnik nie pracował już tak jak kiedyś. minęło 30 tyś kilometrów na lpg od ostatniej wymiany świec. Tym razem polo dostało NGK tak jak kiedyś i o dziwo po rozgrzaniu silnika nie ma falowania obrotów bez znaczenia czy gaz czy benzyna. I nie spadają na jałowym z wysokich na niskie do 500/600 obr./min.
Das Auto.
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

Świece ok , ja mam tylko benz. i obroty są ok, tylko dławi się jak wciśniesz gaz gdy mu spadną obroty na wolne, przy temp. powyrzej 70 stopni.

Dzisiaj wymieniłem sondę i coś jakby pomogło
Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 7:39 przez wiertarka13, łącznie zmieniany 1 raz.
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

Nic to nie dało nadal jest tak samo - pomocy
dodam że wszystki czujniki sprawdzone i są ok, komp nie ma żadnych błędów.
I pytanko za 100pkt. czy paliwo może dostać się do oleju, jak tak czy może być to wina wtrysku? Bo wydaje mi się że poziom oliwy mi się zwiększył. :bow:
Awatar użytkownika
mocus
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 14 paź 2009, 14:51

Post autor: mocus »

raczej bardziej prawdopodobne jest zeby sie dostal plyn chlodniczy do oleju albo na odwrot w przypadku uszkodzonej uszczelki pod glowica ... jak masz od kogo to pozycz sam wtryskiwacz ze sprawnej polowki i zamontuj do swojego wtrysku na test :) u mnie przy gasnieciu samochodu i skopanych wolnych obrotach po wymianie praktycznie wszystkich czesci w silniku pomogla dopeiro wymiana wtrysku kompletnego i aparatu zaplonowego - teraz fura jezdzi az milo
w
wiertarka13
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 04 lut 2010, 13:49

Post autor: wiertarka13 »

No tak wymiana wtrysku, tylko nigdzie nie mogę go gostać, wszystkie szroty zaliczyłem i nigdzie nie ma do 1.3. A każdy chce wcisnąć z 1.6 i mówi że to tosamo.
Dodam że jestem z Zamościa. Powiedzmi jaki koszt całego wtrysku ???
A może ktoś ma taki wtrysk - sprawny na 100% to z chęcią odkupie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”