Mam pytanie odnośnie czujników temperatury. Czy mogę je przełożyć z taty samochodu (polo 86C 1.3 pełny wtrysk). Zaglądałem pod maskę i kolory czujników się zgadzają, ponadto tata nigdy nie narzekał na złą temperaturę. Mam jeszcze pytanie odnośnie kabelków, jak one się łączą z tymi czujnikami? czy czujniki trzeba przełożyć razem z kablami?
Co do ogrzewania tylnej szyby to tata powiedział że dawno temu urwał kable w tylnej klapie. Czy możecie mi powiedzieć jak te kable idą? z lewej strony to widziałem że kabel wchodzi w klapę w dziurę mniej więcej po środku szyby, ale z prawej to nie wchodzi nic :p
Co do spryskiwaczy, to pompka jest dobra. Płyn pompuje normalnie tylko nie bardzo wiem gdzie on ma ujście to wężyk do spryskiwacza nie dochodzi :p
Czy możecie mi jeszcze powiedzieć jak sprawdzić stan oleju w skrzyni? pytałem taty o to, ale powiedział, że takich rzeczy się nie robi :/
[quote=""marekznh""]Ad9 może coś z z hamulcami nie tak poprzeglądaj zaciski i ręczny czy ci nie trzyma z jednej strony (ja tak przynajmniej miałem)
[/quote]
Co do tego to wczoraj zmieniałem koła z przodu i po prawej stornie miałem bardzo dużo lodu tam w tych szparach hamulcowych i od tarczy. Wyskrobałem to, ale jeszcze nie robiłem jazdy próbnej xD
Ostatnio zmieniony 20 sty 2010, 15:40 przez byczynho, łącznie zmieniany 1 raz.
jak masz klape otwarta .. patrzysz na nia i po lewej stronie wychodzi guma , w tej gumie masz wiazke z klapy , po prawej stronie w gumie idzie wężyk ze spryskiwacza ... wsczoraj wypruwałem to z klapy , bo na szrot szła .. wiazka ta idzie po lewym słupku C i laczy sie z instalacja przy swiatlach , swiatlo stopu mozesz sobie zalozyc gdzie chcesz ..
[quote=""byczynho""]Mam pytanie odnośnie czujników temperatury. Czy mogę je przełożyć z taty samochodu (polo 86C 1.3 pełny wtrysk). Zaglądałem pod maskę i kolory czujników się zgadzają, ponadto tata nigdy nie narzekał na złą temperaturę. Mam jeszcze pytanie odnośnie kabelków, jak one się łączą z tymi czujnikami? czy czujniki trzeba przełożyć razem z kablami? [/quote]
[quote=""byczynho""]Mam pytanie odnośnie czujników temperatury. Czy mogę je przełożyć z taty samochodu (polo 86C 1.3 pełny wtrysk). Zaglądałem pod maskę i kolory czujników się zgadzają, ponadto tata nigdy nie narzekał na złą temperaturę. Mam jeszcze pytanie odnośnie kabelków, jak one się łączą z tymi czujnikami? czy czujniki trzeba przełożyć razem z kablami? [/quote]
czujniki podejda
[quote=""byczynho""]Mam jeszcze pytanie odnośnie kabelków, jak one się łączą z tymi czujnikami? czy czujniki trzeba przełożyć razem z kablami?[/quote] tego nie rozumie
czyjnik jest na 2 przewodach ( masa i sygnał ) , po zwarciu tych przewodow powinno pokazać nieskończoność(opór) badz 0 nie pamietam , instalacje masz swoja w aucie ? czyż nie ? :jester: to je podepnij tylko , co chcesz jeszcze kombinować ? niebieski czujnik pod niebieski kabel , a czarny pod czarny ( czyli tak jak byly pierwotnie)
Ja bym przelożył i zobaczył widze u Ciebie jakiś różowy czujnik i różową wtyczke:/ chyba jakiś magik to przerabiał bo jeszcze sie nie spotkałem z takim. włóż niebieski i zobacz co bedzie;)
pozdraVWiam!
Panie buczynho to są fotki pańskiego motora?
Jeśli tak to ma Pan gaźnik i dlatego
1.czujnik brązowy jest od odpalania jeża i automatycznego ssania tzn. na zimnym silniku włącza przez przekaźnik prąd na grzanie jeża i ssania a gdy motor osiągnie temperaturę bodajże 50C to wyłącza zasilanie tychże odbiorników.
2.czujnik czarny jest od wskaźnika temperatury na desce i ende.
Czujnik brązowy działa jak włącznik tzn.włącz/wyłącz natomiast czujnik niebieski to termistor(rezystor zmieniający rezystancję pod wpływem temperatury) informuje on na bieżąco ECU wtrysku o temperaturze motorka więc raczej jeden za drugiego nie podpasi.
tylko po co przekladac czarny jak w pracy silnika to nic nie zmieni bo on daje tylko sygnal na licznik o temperaturze? ewentualnie bedzie bardziej dokladniej wskazywaz temp. jak dasz oryginal lub mniej dokladnie jak wsadzisz zamiennik