problemy z odpaleniem polo 1,9 aef

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
adrianqu
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 06 sty 2010, 10:51

problemy z odpaleniem polo 1,9 aef

Post autor: adrianqu »

witam mam problem z moim polo, a mianowicie po dluzszym postoju nie moge odpalic auta:( cofa mi sie paliwo z pompy (chyba)...???
wyminilem filtr paliwa, podgrzewacz, węże od filtra do pompy i cigle nie chce gadac...
pompa lukasa:( znajomy sprawdzal katy wtrysku i niby ok swiece grzeja
rozrusznik kreci ale nie nie chce odpalic.
odpalam na jakis magiczny aerozol od kolegi, ale chcialbym zlikwidowac ta usterke:)
przy - 20 st C palil normalnie dopiero teraz tak wariuje
nie wiem czy to wazne ale w miedzy czasie przejezdzajac prze zaspe urwalem tlumik


4 Świece padly :( zmienilem mechanika i teraz pali :)
Ostatnio zmieniony 06 mar 2010, 8:03 przez adrianqu, łącznie zmieniany 1 raz.
g
gargus13
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:13

Post autor: gargus13 »

witam sprawdzałeś czujnik temperatury??Ja miałem u siebie podobny problem sprawdzałem kąty zapłonu i dawke było wszystko ok a póżniej wszedłem kompem w taką opcjie temperatura silnika i pokazało mi czujnik temp dawał informacje do kompa -5 stopni.Spróbuj odłączyć czujnik temp wtedy komp dostaje taką informacje że silnik ma 45 stopni

aha i jeszcze jedno napewno swiece ci grzeją??Sprawdż czy prąd dochodzi do świec bo w polówce bynajmniej u mnie tak było że kontrolka od świec sie zapalała po przekręceniu kluczykiem i gasła tak jak powinno a okazało sie że świeczki nie grzeją a był spalony bezpiecznik i miałem bardzo trudny rozruch przy temp ok 0stopni.

proszę edytować posty ,a nie dodawać nowe jeden po drugim / bleah
Awatar użytkownika
siwylol2
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:02
Lokalizacja: Rozgarty kolo Torunia

Post autor: siwylol2 »

Witam Ja mam włąsnie tak ze na zimnym silniku po nocy ciezko strasznie pali a jak jest zagrzany to bez problemu pali, denerwuje mnie juz to i nie wiem co robic, co moze byc przyczyna.
VW Polo 1,9 D 1996r
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

swiece nie grzeja ? zly kat wtrysku, silnik juz zajechany, leja wtryski, zapowietrza sie uklad zasilania. Przyczyn jak widac jest troche wiec do roboty panowie. Mi pali na dotyk tylko musze 2-3 razy swiece zagrzac bo jak zagrzeje tylko raz to zapali ale nim troche telepie przez 20 sekund.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
siwylol2
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:02
Lokalizacja: Rozgarty kolo Torunia

Post autor: siwylol2 »

No to mam tak samo jak zagrzeje swiece to pali odrazu ale jak nie zagrzeje to lipa... i myslalem ze to jest problme ? a jak wam pala wasze sdi w zime?
VW Polo 1,9 D 1996r
Awatar użytkownika
Bobeksm
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 62
Rejestracja: 17 lis 2009, 21:43
Lokalizacja: ŚMIGIEL
Kontakt:

Post autor: Bobeksm »

Moze Wam sie to wyda troche dziwne. Ale ja mialem u siebie tak ze jak sie samochod rozgrzal to jak go zgasilem to dlugo krecil ale pozniej odpalil... Mechanik zwiekszyl mi dawke i mowil ze pompa nie podaje sygnalu do komputera o temp. jakos tak, juz dobrze nie pamietam, ale to malo istotne... Przy mrozach musialem go grzac na 3 razy i mial problemy zeby odpalic, dopiero tez odpalal za 3 razem-swiece byly nowe w listopadzie... Ostatnio mi rozrusznik siadl-caly mam teraz nowy to moze sie wam to wydac glupie ale od kad mam nowy rozrusznik to swiece grzeje na raz przy morzach i odpala na szczala.... Gdzie przedtem tak nie bylo
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

Były juz tematy ze odpięcie wtyczki lub przecięcie kabla na czujniku temp plynu chlodzacego znacznie poprawia odpalanie w AEF. W SDI to bym posprawdzal na vagu kat wtrysku ewentualnie podciagna nieco dawke paliwa lub ewentualnie dygnał nastawnik deczko. W AEF tez mozna sprawdzic kąt manualnie czy jest okej(nie zaszkodzi). Zawsze mozna sprawdzic uklad paliwowy lub nawet zrobic probe i spiac na krotko na butelce uklad paliwowy. Swiece zakladam ze sa zdrowe.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”