Kopcenie na biało w dużej ilości :POMOCY:

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
mucha757
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:24
Lokalizacja: Zbąszynek

Kopcenie na biało w dużej ilości :POMOCY:

Post autor: mucha757 »

Witam.

Mam problem z moją polóweczką (1.3 diesel 1988 rok) tylko w dni wilgotne i deszczowe mianowicie strasznie dymi na biało na obrotach jałowych jak i wyższych po przejechaniu kilku metrów w lusterku widać gęsty biały dym. Jaka może być tego przyczyna?

Pozdrawiam czekam na odpowiedz.
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

kopcenie na bialo najczesciej spowodowane jest dostawaniems ie plyny chlodniczego do komory spalania poprzez uszkodzona uszczelk lub jakies pekniecie.

oczywiscie jesli odrozniasz kopcenie z zimna od "mocnego" kopcenia :)
m
mucha757
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:24
Lokalizacja: Zbąszynek

Post autor: mucha757 »

Sprawdziłem stan oleju i jest taki sam od 4 miesięcy kolor czarny także uszczelka wykluczona bo jak by była uszczelka to by olej miał kolor kremowy prawda? może jeszcze jakieś propozycje ?
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

wypal wszystką ropę ze zbiornika, resztę wylej/wyssaj, wlej czegoś dobrego (schell, verva, albo co kolwiek innego z pewnej stacji)
zmień filtr paliwa

jak to nie pomoże to dopiero zaczniemy myśleć
Awatar użytkownika
kjub
Początkujący
Początkujący
Posty: 114
Rejestracja: 22 lis 2008, 21:10

Post autor: kjub »

sprawdz jaki kolor ma płyn chłodniczy. jak będzie brudny to olej misza się z płynem.
m
mucha757
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:24
Lokalizacja: Zbąszynek

Post autor: mucha757 »

więc tak wlałem innego paliwa i dzieje sie to samo, tak jak pisał mahoń prawdopodobnie uszczelka pod głowicą bo płyn chłodniczy żre w niemiłosiernym tempie ;/ po nowym roku będę działał więc napisze co było przyczyną dzięki za pomoc !
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

jak uszczelka pójdzie nie zawsze musi łączyć sie z olejem moze tylko połączyć kanalik z płynem chłodzącaym i do cylindra ciagnać
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”