[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

[quote=""toudi19w""]hm. wpadlem na pewien pomysl. nie wiem czy moglo by to wypalic. jest wersja polo 86c 1.4td. i tak mysle ze powinien miec mocniejszy spod i wogole wytrzymalszy. i zostawil bym turbine, albo dal troszke wieksza i całą gore ze starego aav albo wersji gt lub g 40. tak zeby bylo to 1.4 turbo benzyna. mysleliscie o tym??[/quote]

a gdzies ty widzial w 86c 1,4TD????????? :eek:
bo z tego co wiem to nic takiego nie ma... dopiero chyba w 6n2 czy nowszej jest 1,4tdi 3cylindry...
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

zwykły diesel o oznaczeni silnika 1W
najmniejsze TD to 1,6
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

[quote=""vwkas18""]zwykły diesel o oznaczeni silnika 1W
najmniejsze TD to 1,6[/quote]

widocznie koles sie pomylil a ja sie zbytnio nie znam na vw. a juz mialem nadzieje na polo turbo :beg:

a kolektor wydechowy z 1.6td razem z turbiną nie pasuje do 1.4d?? jezeli by pasowal to nie ma sprawy. tylko co z smarowaniem turbiny??
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

toudi19w nie pasuje
coraz bardziej uświadamia mnie że ludzie mają mało wiedzy a dużo chęci a pojęcia o mechanice... bardzo słabe
silnik 1,6TD da radę wsadzić gorzej ze skrzynią :P bo jest za duża niestety ale nie ma rzeczy niemośliwych i też da się zrobić
ale po co sobie robić problemy i orazu można wpakować 1,4TDI niestety 1,9TDI już nie wejdzie w kastę 86c ani 86c2f dopiero w 6n wchodzi
wszyscy tak by wkładali inny silnik ale ktoś się zastanawiał że wymiana silnika ok ale zaraz elementy gumowe, amortyzatory i spręźyny zaczną siadać gdyż zmiania się rozkład sił, nacisku itp
cięższy silnik wpywa też na nadsterowność przodu szczególnie w zakrętach
większy silnik i więcej mocy ale trakcji zero
jedno mnie zawsze zastanawiało po co ludziom 1000 koni jak nie potrafią je wykorzystać mało tego jeżdza autami po mięscie stojąc 80% żywotności silnika w korkach
jedno porzekadło jest najlepsze "co z tego że mocy kupa jak kierowca dup."
s
seba24
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 21 sty 2010, 21:52

Post autor: seba24 »

co wiem to 1,9 tdi wchodzi i ma takie coś chłopak z Rumii woj Pomoeskie był na ostatnim VW MANIA TRÓJMIASTO W LIPCU. czarne.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Na YT bylo polo 1.4d+t jezeli mowa o klekocie z 2f 1W, nawet jest 1.4g40 :D
Obrazek
r
raich
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:31

Post autor: raich »

[quote=""seba24""]co wiem to 1,9 tdi wchodzi i ma takie coś chłopak z Rumii woj Pomoeskie był na ostatnim VW MANIA TRÓJMIASTO W LIPCU. czarne.[/quote]

widac,ze jedni jezdza i ogladaja a drudzy siedza i medrkuja na youtube itp
jeden fan vw jak uslyszal,ze jest w polsce trabant vr6 to oczy zrobil
a tyle tych gwiazdek mial poprzypinane,ze nawet nie wiedza co po polsce jezdzi
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

raich
Ale co to za swap, silnik blizniaczy a 2tysie mniej, glownie mi chodzilo o to ze wygorowane ceny :). I nie porownoj A3 do 2f, gdzie w A3 pewnie dwie rolki od rozrzadu rowne sa cenie rozrzadu w polo. Swapa nie robilem, robilem cos innego szukaj "stroker".
Obrazek
r
raich
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:31

Post autor: raich »

[quote=""adam""]raich
Ale co to za swap, silnik blizniaczy a 2tysie mniej, glownie mi chodzilo o to ze wygorowane ceny :). I nie porownoj A3 do 2f, gdzie w A3 pewnie dwie rolki od rozrzadu rowne sa cenie rozrzadu w polo. Swapa nie robilem, robilem cos innego szukaj "stroker".[/quote]

jesli chlopak ma zdrowy silnik 1,3 to nie ma sensu taki swap jak najbardziej
moc ta sama z ta roznica,ze moment i jego przebieg o wiele przyjemniejszy
ale jesli zerwal mu sie np pasek rozrzadu i ma robic glowice rozrzad itp itp to jakis sens w tym jest
druga sprawa
kupisz silnik na szrocie za 500 i co dalej?
nie wymienisz w nim rozrzadu,oleju?
bez sensu...ciekawi mnie jaka kompresje trzymaja te silniki za 500 :blush2:
t
toudi19w
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:26

Post autor: toudi19w »

w tym sens ze moj silnik 1.3 aav na 600km pali 3 litry oleju i dlugo nie pociagnie. wiec zamiast wyciagac 1.3 i go skladac od podstaw na nowych czesciach i pozniej jeszcze docierac to wole kupic abu 1.6 w dobrym stanie za 500 - 800zl plus gaznik dwugardzielowy, jakis walek, wydech i juz bedzie pod 100ps podchodzic
r
raich
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2010, 22:31

Post autor: raich »

albo docelowo wloz ten silnik z golfa 1.6 ktory posiadal to 100hp
druga sprawa,ze nie mam zielonego pojecia jak sprawa bedzie wygladac z jego wlozeniem
ale z doswiadczenia moge ci powiedziec,ze tych wersji nie kupuja emeryci
wiec pozegnaj sie z mysla,ze bedzie mial te katalogowe 100hp
chyba,ze po remoncie,ktory zrobisz sam :)
albo pchaj ten abu i wkladaj co tam masz wlozyc i daje ci gwarancje,ze 90km najpredzej peknie nie wiecej
a jak wlozysz za ostre walki to z miejsca pozegnaj sie z ta przyjemna charakterystyka z dolu i elastycznoscia:)
powodzenia
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Bedzie ruski czolg xD Prum Prum. Albo system porshe upchaj, ten najmocniejszy z ibi mk1
Obrazek
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

były 1,6 100 KM o oznaczeni AEK z systemem Boscha bardzo nietypowy silnik
wzmacnianie wolnossącym nie polega na wpakowaniu turbo
jakbyście podrążyli temat i mieli zasobność keszu ok 1500 zł to jesteście wstanie wykrzesać z 3f ok 90-100 Km ale to zabawa jest
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Wszystkie posty nie związane z tematem SWAPu silnika, dotyczy to również postów o tuningu silników będą usuwane z tego tematu a autorzy zostaną nagrodzeni ostrzeżeniami.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”