To jest w pełni satysfakcjonująca odpowiedź na pytanie! Jak najwięcej takich rzetelnych użytkowników i posiadaczy Wolfsburskich krążowników szos

Mam kolejne pytanie.
Czy ten układ zaprezentowany powyżej, występuje również w 6n2 czy tylko w 6n?
Pytam, gdyż dotarło do mnie kilka głosów, iż 6n2 ma inne rozwiązanie. W związku, z faktem, iż ja posiadam 6n2 i mam problemy właśnie gdzieś w "kablach" potrzebuje rady.
Problem z jakim się borykam, jest taki, że od wakacyjnej powodzi, w której moje polo zatopiło się deczko ( do linii drzwi, w ten sposób, że przy otwartych wrotach, woda płynęła równo z linią uszczelki, nie nalewając się do środka) i od tamtego momentu na wolnych obrotach lekko przerywa, jakby się dławiło. Do tego jest jeszcze spadek mocy przy ruszaniu. W momencie gdy przekrocze 1000obr/min i zwolnie równocześnie pedał sprzęgła, obroty spadają do 700, a zaraz potem wskakują spowrotem na 1000-1100obr/min. Wnioskuję, że problem leży w zawilgoconej instalacji, choć równocześnie podejrzewam układ paliwowy (przepustnica była strasznie zasyfiała), nie wiem gdzie dalej zaglądać!