Dziwne obroty w polo 1.0 AER 97r.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
osa33107
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2009, 23:15

Dziwne obroty w polo 1.0 AER 97r.

Post autor: osa33107 »

Witam! Wiec problem jest następujący obroty ciepłego silnika to 600. ale kiedy włacze ogrzewanie tylnej szyby czy skręce kołami do końca, wtedy są juz normalne czyli około 900. Czyli przy przeciązeniach jest git... przyczyny szukam juz od roku :assasin: no i w koncu prosze was o pomoc :) myślałem o zastosowaniu jakiegoś opornika ale to juz takie desperackie myslenie. Bardzo dbam o moje polo i juz wymieniłem kpl oryginalna przepustnice, sonde, przewody,świece, kpl aparat zapłonowy( zapłon oczywiście prawidłowo ustawiony). Rzecz ktora mnie niepokoi to zmienne czasu wtrysków czasem wachaja sie pomiędzi 1,7-3,2ms. Pomocy :banghead:
B
BlachaKrK
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 13 sty 2010, 19:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BlachaKrK »

Ja mam dokładnie ten sam problem z obrotami . Jak odpalam silnik obroty ładnie chodzą kolo 1000. Z czasem gdy sie nagrzewa spadają powoli do ok. 600, no moze u mnie ciut wyzej. CZyscilem przepustnice, ale jej nie adaptowalem wiec moze to cos da , a co jest najlepsze .... gdy obroty trzymaja wlasnie gzies kolo 600 na światłach, przelanczam podgrzewane tylenj szyby i obroty ida elegancko w gore do 950 :niewiem: . Mam polo 6N 97r. AER 1.0 :)
M
MaGik.BIZ
Początkujący
Początkujący
Posty: 94
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:07

Post autor: MaGik.BIZ »

Podepnę się do tematu :) bo również pojawia się u mnie ten problem :|
juz nawet myslalem zeby linke gazu lekko podciagnać, ale czy to nie bedzie tylko kamuflowanie problemu?
B
BlachaKrK
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 13 sty 2010, 19:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BlachaKrK »

Dodam jeszcze ze niema problemu z falowaniami obrotów ,gaśnieciem niczym. W zasadzie to mnie tylko to denerwuje :angry: . W naszym polo obroty w jakiej granicy powinny oscylowac na nagrzanym silniku ??:)
a
adamos75
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 09 paź 2009, 12:25
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: adamos75 »

Podepnę się mam pytanie jaki olej macie zalany w waszych silnikach AER?
B
BlachaKrK
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 13 sty 2010, 19:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BlachaKrK »

10W40 Mobila
a
adamos75
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 09 paź 2009, 12:25
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: adamos75 »

[quote="BlachaKrK"]10W40 Mobila[/quote]
Długo na nim jezdzisz? A jak w te mrozy spisywał się?
B
BlachaKrK
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 13 sty 2010, 19:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: BlachaKrK »

Wczesniej miałem zalanego Shela 10W40 i w zimie to kiepski mi sie wydaje. Mobil Brat mi polecił, długo na nim jezdzi :)
Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

Post autor: drago »

ja mam od ok 8 miechow 5W40 shell helix wczesniej 10W40.. 5ka wlana przypadkowo bo nie mialem wczesniej kartki jaki olej byl wlany. Ale na shellu chodzi bez problemow nie zre oleju i nie ma wyciekow:D a i w zimie dobrze sie sprawuje. co do obrotow mam AER 1.0 i jak odpale najpierw 1000 a potem do ok 900 i moze milimetr czasem sie wahnie.. a poza tym chodzi jak lalunia.
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
Awatar użytkownika
krzzbi773polo
Początkujący
Początkujący
Posty: 98
Rejestracja: 04 gru 2008, 17:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: krzzbi773polo »

co do oleju koledzy to wtym motorku testowalem rozne i zawsze cos np na castrolu klekotsnie popychaczy zaworowych.
gosciu mi doradzil by wlac agip 5w50 i jest gitara cisza spokuj i nic niebierze.wlany mam tez do drugiej poli silnik ALL i rowniez malina.
co do obrotow to walczylem z nimi dlllllugi czas.
co pomoglo?
wymiana aparatu zaplonowego przypadkowo trafil mi sie , plus cvzyszczenie przepustnicy i uczciwa regulacja zaplonu i nowa adaptacja przepustnicy.co dokladnie pomoglo mz tych rzeczy nieweim bo byly robione razem ale jest wszystko ok zadnych problemow. a zaczelem te ostatnie kombinacje tym ze sobie zaznaczylem mazakiem polozenie aparatu zaplonowego jak byl ustawiony, poczym delikatne przestawiane w jedna i w druga i zauwazylem duze roznice w zachowaniu obrotow.
no i pojechalem na te regulacje i jest ok
o
osa33107
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2009, 23:15

Post autor: osa33107 »

ja także mam olej z rodziny mobila ESSO 10W40 i jestem zadowolony. A wracając do tematu to niestety wszystkie te czynności nie pomogły przywrócić obrotów do normalności w moim polo :commando: wydałem spro kasy i nic.... jażeli jeszcze ktoś miał podobny problem to proszę o rade.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”